Tag Time: 50 de Intrebari


Am tot vazut pe mai multe bloguri un tag cu 50 de intrebari despre minesi am zis sa-l fac si eu. L-am preluat de la Camy si sper sa nu va plictisiti!

1. Crezi ca esti frumoasa?
Nici moarta nu as spune nu! :))
2. Crezi ca esti simpatica?

Desigur ca da! 😀

3. Crezi ca esti inteligenta?

daaa si foarte modesta!

4. Cum te descurci cu persoanele de sex opus.

Exceptional, mai bine decat cu fetele.

5. Ce zodie esti?

Pesti.

6. Soare sau ploaie?
Soare, mult soare.
7. Anotimpul preferat?
Vara.
8. Ciocolata neagra sau alba?

Amaruie.

9. Ti-e mai usor sa razi sau sa plangi?

Sa rad, imi place sa rad!

10. Spune o fraza dintr-un film.

Mmm…. “there are 2 types of men: the ones that fuck you and the ones that gold your hand.” Sex and the city

11. Ce faci?

Lenevesc.

12. Ai grija la modul in care te imbraci?
Da!
13. De cate ori te speli pe dinti pe zi?
De 2, 3 ori.
14. Te superi usor?

Nu, doar in situatii de maxima nesimtire!

15. Ai vreun viciu?

Eu prefer sa cred ca nu.

16. Un comportament care te deranjeaza?
Aruncarea ambalajelor pe langa cosul de gunoi, ignorarea persoanelor care au nevoie de ajutor, barfa…. etc.
17. Esti superstitioasa?

Nu!

18. La care persoana nu ai renunta niciodata?
La MINE! :))
19. Ai fost indragostita vreodata?

Daaa

20. Crezi in iubire?

Da

21. De ce a esuat ultima relatie serioasa?

Din cauza vorbitului la telefon :))

22. Ai avut inima franta?

Nu.

23. Ai frant inima cuiva?

Da.

24. Te-ai indragostit de cel mai bun prieten?
Nu.
25. Ai iubit pe cineva fara sa i-o spui?
Nu.
26. Ti-e frica sa te implici serios intr-o relatie?

Nu.

27. Ai avut mai mult de 5 relatii serioase in viata ta?
Nu, m-am maritat de tanara :))
28. Iti lipseste cineva acum?

Nu. poate doar colegele, dar ne revedem dupa vacanta.

29. Esti fericita?

Da:X

30. Mananci ceva?
Un iaurt cu fructe.
31. Iti place de cineva?
Ador multe actrite 😀
32. Cea mai frumoasa zi din viata ta.
Ziua nuntaii. Am avut parte de multe peripetii!
33. Cea mai urata zi din viata ta?
Hmmm…. urata nu exista, poate penibila! :))
34. Anul cel mai bun?

Anii de liceu! :X

35. Ai sarbatorit deja ziua de nastere?

Inca nu, urmeaza prin martie.

36. Ai tinut diete?

Da.

37. Ai avut nopti albe?

Cateva.

38. Ai mers cu cortul?

Da…. a fost un adevarat dezastru!

39. Te-ai supus conditiilor altora / ai facut compromisuri?
Nu, cand vine vorba de fericirea mea si binele meu, nu.
40. Ai imbratisat pe cineva?
Da.
41. Ai facut ceva de care sa-ti para rau?
Da.
42. Ai suferit pentru o alta persoana?
Nu.
43. Ai calatorit peste hotare?
Nu
44. Ultima persoana pe care ai imbratisat-o?

My husband 🙂

45. Ultima persoana pe care ai telefonat-o?
Cred ca mama.
46. Ultima persoana la care ai tipat?
Sotul :))
47. Cuvantul tau preferat?

“honey”

48. Exista viata dupa moarte?
Nu pot afirma ceva despre acest domeniu….
49. Ce parte din corp preferi?
Ochii, tenul, sanii :))
50. Pentru ce ai lupta pana la moarte?
Pentru fericirea mea!
Il dau mai departe tuturor blogeritelor care vor sa-l completeze, spor la scris!
XOXO, Cossa
Tagged: , , , , , ,

4 thoughts on “Tag Time: 50 de Intrebari

  1. Carmen-Elena Craciunescu-Nechita 20 February 2012 at 1:20 PM Reply

    Hehe….daca l-ai preluat de la mine inseamna ca ai avut rabdare sa-l citesti. M-a binedispus lectura si imi place firea ta. Sa ramai asa si sa nu te schimbi, asa cum am facut-o eu! Te pupic dulce! ♥

    Like

    • Cossa 20 February 2012 at 6:35 PM Reply

      Da, mi-a placut tare mult, astfel cititorii ajung sa stie cat mai multe despre persoana din spatele postarilor.
      Promit sa nu ma schimb, poate doar sa fac un bebe pe la 30 de ani 😀 in rest, imi place sa fiu eu :))

      Like

  2. Miu Miu 20 February 2012 at 11:16 AM Reply

    Hi hi poate ne povestesti o data despre ziua nuntii si perpetiile 😀

    Like

    • Cossa 20 February 2012 at 11:24 AM Reply

      Sunt atat de multe faze dubiose, incat mi-ar lua 2,3 zile sa povestesc tot :))

      Like

Leave a Reply

