Ce Am Cumparat In Ultima Vreme


Buna ziua, fetelor!

Desi afara ninge cu fulgi mari si cam… reci, eu totusi raman happy, am terminat sesiunea ( pun dezastruos, dupa parerea mea ) si e prima zi de vacanta. O vacanta cam scurta, dar 7 zile de relaxare nu sunt de neglijat.

Dupa mini-disparitia mea, am zis sa revin cu un articol despre produsele cosmetice cumparate in ultimele saptamani.

In primul rand, mi-am imbogatit colectia cu inca 4 nuante de oja pe care le ador!

  De la stanga la dreapta: Flormar 21, Farmasi 81 ( are sclipici in ea ), Farmasi 78 si Flormar M125.

Imi cer scuze pt calitatea pozei 😦 dar nu am lumina natura deloc buna in casa 😦

 

 

 

 

 

 

Si, de pe BeautyAddict.ro mi-am cumparat o trusa de farduri foarte draguta: Fun Palette de la UrbanDecay. Este preferata mea, ador movul pe care il contine, este absolut divina! O sa-i fac un swatch zilele urmatoare!

Am mai cumparat si doua creioane de ochi de la Oriflame, unul verde inchis si unul maro. Din pacate, poza cu creioanele nu o gasesc deloc, cred ca e ratacita pe undeva. Revin cu swatch si la ele!

Intre timp, ma delectez cu “Dragostea nu-mi da pace” scrisa de Federica Bosco, aleasa pentru campania vALLuntar!

Voi ce ati mai cumparat in perioada aceasta? Va plac ojele Flormar si Farmasi?

Va doresc o zi cat mai calduroasa1 XOXO, Cossa

 

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

10 thoughts on “Ce Am Cumparat In Ultima Vreme

  1. Carmen-Elena Craciunescu-Nechita 19 February 2012 at 8:21 PM Reply

    Ce-mi place paletutaaaa! Sa-mi spui cum e creionul verde. Te pup si sa le folosesti cu placere! ♥

    Like

    • Cossa 20 February 2012 at 9:45 AM Reply

      Mersi, camy!
      zilele urmatoare pun si swatch la paleta si creioane.

      Like

  2. ioanaiuliana 13 February 2012 at 7:59 PM Reply

    O multime de produse noi… trebuie sa recunosc faptul ca noua ta achizitie in domeniul “oja” 🙂 e foarte draguta…
    Have fun…

    Like

  3. DarLyst 13 February 2012 at 4:17 PM Reply

    Este draguta foc paleta de la Urban Decay!sa te bucuri de toate produsele:)

    Like

  4. Miu Miu 13 February 2012 at 3:57 PM Reply

    Sa le folosesti cu placere :X

    Like

    • Cossa 13 February 2012 at 4:00 PM Reply

      Multumesc, Andreea!>:D<

      Like

  5. Iulia 13 February 2012 at 3:35 PM Reply

    Foarte frumoase toate achizitiile!
    Sa te bucuri de ele :*.

    Like

    • Cossa 13 February 2012 at 3:37 PM Reply

      Multumesc, Iulia! >:D:D<

      Like

Leave a Reply

