Review: Cremă pentru mâini Pro-Youth Oriflame


Brrr, se pare ca frigul pune stapanire pe Romania! In Bucuresti incepuse o ninsoare serioasa, acum vad ca s-a mai domolit si stratul de zapada nu este asa mare. SPer ca maine sa nu vad ca ne-am transformat din Micul Paris in Mica Siberie! …

Pentru astazi am un review la Crema pentru maini Pro-Youth de la Oriflame.

Ce spune producatorul: “Cremă eficientă pentru mâini, îmbogăţită cu complexul Triple Protection. Protejează împotriva razelor UV, catifelează şi uniformizează nunaţa pielii, conferindu-i hidratare 24 ore. Conţine ceară de albine calmantă şi ulei din migdale dulci. Menţine aspectul tânăr al mâinilor, indiferent de anotimp.

Ce spun eu:

  • Are un miros placut si un ambalaj foarte practic, putand fi usor luata dupa voi in portfard sau in poseta. Am inceput sa o folosesc cred ca acum o luna cand am simtit ca mi se usuca foarte tare mainile de la frig si de la praful de creta.
  • Are o consistenta un pic grasa si mi se pare ca intra cam greu in piele fata de multe alte creme pe care le-am incercat de-a lungul timpului.
  • Hidratarea se mentine cam 0 ora, maxim 2 si nu 24 cum sustin producatorii.
  • despre protectia UV nu stiu ce sa va spun, nu am avut mainile expuse in soare ca sa observ ceva schimbari.
  • Lasa o senzatie de catifelare, pielea fiind mai fina la atingere.

Din punctul meu de vedere ( este parerea mea persoana dupa ce am incercat crema pe mainile mele) nu este tocmai o crema formidabila. In afara mirosului foarte placut si a ambalajului practic, nu as avea motive sa o cumpar din nou.

Ambalaj: 50 ml

Pret: 7 lei la reducere, 12 lei la pret intreg

Producator: Oriflame Sweden

Ingredient List:

aqua, glycerin, glycine soja oil, stearyl alcohol, cetyl alcohol, ethylhexyl methoxycinnamate, cyclopentasiloxane, butyl methoxydibenzoylmethane, dimethicone,glyceryl stearate se, prunus amygdalus dulcis oil, cyclohexasiloxane, cera alba,carbomer, imidazolidinyl urea, methylparaben, ceteareth-20, propylparaben, parfum,stearic acid, disodium edta, sodium hydroxide, bht, ci 19140, ci

Se poate cumpara prin comanda la orice reprezentant Oriflame.

VOi ati incercat aceasta crema? Cum vi s-a parut?

Va doresc o seara cat mai placuta si un weekend calduros!

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , ,

11 thoughts on “Review: Cremă pentru mâini Pro-Youth Oriflame

  1. nedeia 3 February 2012 at 10:57 PM Reply

    p.s. a propos de glicerina, procentul de 3% se refera la produsele leave on, cum e crema asta. In alte produse, in special rinse off, procentul poate fi mai mare 🙂

    Like

    • Cossa 3 February 2012 at 11:07 PM Reply

      Mi-am adus aminte ca vrea si sotul meu niste produse de la tine si cred ca vreau si eu 2,3 😀 numai sa reusesc sa vin cu cheltuielile la zi si imi fac cadouri de 1 martie,8 martie si 14 martie 😀

      Like

      • nedeia 3 February 2012 at 11:31 PM

        hahaaa :-)) esti o draguta :)))) pai ne putem auzi pe mail sa planuim ce si cum, nu de alta ,dar din timp e mai bine 😀

        Like

  2. nedeia 3 February 2012 at 10:56 PM Reply

    ei, cu mancarea e alta treaba 🙂 pe asta o prefer fara conservanti, chiar daca o arunc des :). Nu mananc mezeluri sau apre preparate decat f rar… ce mai accept sunt conservantii din dulciuri, ca acolo am o placere vinovata 🙂

    de la o vreme citesc mult din ce scriu chimistii din industria cosmetica, oameni care fac asta de multi ani si care au experienta si sunt apreciati si cunoscuti… mi se deschid ochii 🙂

    oricum, a propos de oriflame, am folosit si eu o perioada produse de-ale lor, dar nu am fost multumita decat pe termen scurt :). crema de maini cu migdale, care cred ca semana cu a ta, nu mi-a lasat o mare impresie, doar ca era grasa, intr-adevar. Dar mi-a placut un scrub pentru maini, din care cred ca o sa fac si eu in curand, ca e prea simpatic 😉

    Like

  3. nedeia 3 February 2012 at 10:40 PM Reply

    din ce am citit eu, de fapt nu exista nici o dovada sigura a faptului ca parabenii continuti de produsele cosmetice sunt responsabili pentru cancerul mamar. parabenii exista in mod natural in unele fructe, de exemplu. poti sa fii foarte fericita ca ai o crema antiacneica cu extract de mana maicii domnului (honeysuckle, caprifoi), doar ca acest extract contine parabeni in mod natural.

    parabenii sunt printre conservantii cosmetici care nu dau gres. exista acum un trend in a blama conservantii, oricare ar fi ei, uitand de multe ori ca “the dose makes the poison”. nu fac apologia parabenilor, dar exista o moda acum, sa faci vanzari mizand pe frica omului. sunt multe de spus, si cred ca mai degraba de imbolnavim pentru ca nu facem miscare, pentru ca mancam haotic, pentru ca respiram toxine in orase. omului ii este frica de boala si de moarte, si vanzarile pe baza miturilor false (de tipul tot ce pui pe piele intra in sange, sau X la sua intra in sange , daca nu poti pronunta numele nu cumpara etc.) o duc bine mersi.

    nici eu nu aleg sa folosesc parabenii pentru conservare (a propos, conservarea nu e o chestie meschina facuta de companii pentru a prelungi viata pe raft a unui produs, ci e facuta pentru a evita poluarea microbiana a produsului – multa lume are senzatia ca daca se pune conservant in cosmetice e o meschinarie.. mai bine 0.5% conservant decat un stafilococ pe fata), exista alternative (chiar daca e la moda sa le blamam pe toate). dar prefer oricand un produs care contine parabeni unuia care contine apa si care nu are consrvant 🙂

    oricum, revenind la crema: pare sa fie intr-adevar o crema hidratanta, grasa….. doar ca nu cred in povestea cu hidratare 24 de ore. Poate daca te daicu crema, stai in casa si nu te speli, nu mai faci nimic :). glicerina nu se foloseste in proportie mai mare de 3%, din ce stiu eu, pentru ca altfel produsul risca sa fie lipicios. Asa ca, tot ce e pe eticheta dupa glicerina, pare sa fie in proportie de sub 3%… probabil ca de la carbomer incolo avem ingrediente cu proportia de sub 1% (ce e sub 1% nu este obligatoriu sa fie trecut in ordinea descrescatoare a proportiei in crema)

    Like

    • Cossa 3 February 2012 at 10:51 PM Reply

      Ai explicat foarte bine, pe intelesul tuturor!
      Nici dermatologul la care am mers nu era ferm convins ca ar fi daunatori. Si nici n-as crede ceva daca nu e demonstrat medical.
      Si daca n-ar exista conservant, am arunca mancarea in fiecare zi! 🙂

      Like

  4. nedeia 3 February 2012 at 9:52 PM Reply

    de ce spui ca nu arata bine?

    are apa, glicerina, ulei de soia, emusifiant, un agent uv si unul de stabilizare uv, silicon, ulei de migdale dulci, ceara de albine, un polimer pentru stabilizarea vascozitatii, conservant, parfum, culoare, agenti antioxidanti si de modificare a pH-ului. nimic dubios, doar daca e cineva alergic la vreo componenta 🙂

    Like

    • Cossa 3 February 2012 at 10:08 PM Reply

      Nu mi-a placut ca are ceva parabeni! Daca spun prostii, corecteaza-ma, chimia a fost marele meu dusman :))

      Like

  5. nedeia 3 February 2012 at 8:56 PM Reply

    imi faci si mie un cadou sa publici lista de ingrediente? 🙂

    Like

    • Cossa 3 February 2012 at 9:00 PM Reply

      Tre sa caut ambalajul,nu cred ca l-am aruncat. Din cate tin eu minte, nu scris nimic de extractul de migdale:)) dar ma uit, revin in 5 minute!

      Like

    • Cossa 3 February 2012 at 9:23 PM Reply

      Gata, am pus si ingredientele! nu arata bine deloc 😦 )

      Like

Leave a Reply

