Idei De Cadou: TRicouri Personalizate


Buna seara, cititoarele mele dragi!

Pentru ca astazi este duminica, iau o mica pauza de la invatat ca sa va prezint un site destul de dragut, pe care l-am descoperit zilele acestea si care m-a facut sa zambesc! 😀

Despre ce este vorba!? Este vorba despre un site care personalizeaza tricouri, putand sa-ti alegi tu ce vrei sa scrii sau ce poza sa pui!

Am descoperit site-ul acum vreo 3 zile, cand cautam o idee despre ce sa-i iau sotului de Dragobete! Noi nu sarbatorim Valentine’s Day, ci Dragobetele.

Si, stiti voi, in orice relatie si casnicie te gandesti ce cadou inventiv sa-i mai faci iubitului, ceva care sa-l surprinda intr-un mod placut! M-am tot gandit ce sa fac, ce sa-i iau ( intre timp mai aveam si de invatat .. ) si m-am oprit la ideea unui tricou personalizat, ceva care sa-i aminteasca de mine chiar si atunci cand e la servici sau la bere cu prietenii ( am de gand sa nu-l las sa uite nici la bere ca-i insurat 😀 !

Minunata mea idee o fost un tricou cu o fata fumeganda, pe care sa scrie “panica, panica, PANICAAAAA!!!!”, celebra stare in care ma aflu de fiecare data cand nu gasesc ceva sau incep sesiunea si am senzatia ca nu iau examenele. De fiecare data cand ma panichez, sotul este exasperat de cat de agitata sunt si doarme pe canapea 😀 Asadar, cu starea mea langa el, se va obisnui cu ideea si va scapa de incomoda canapea!

Am gasit si un model tare tragut pe site, inspirat probabil de activitatea “vitala” a femeilor”: cumparatul pantofilor!

Si, ziceti voi, nu ar fi viata mai frumoasa daca am avea resurse suficiente sa cumparam pantofi de fiecare data cand suntem nervoase!? :X

Acum ma reapuc de invatat, din pacate nu-mi pot face copiute pe tricou ( nu ca nu m-as fi gandit la asta! ) si trebuie sa retin ceva pe la legi!!! Va las sa descoperiti si voi modele interesante pe site!

Va doresc o seara superba, plina de dragoste si calm!

XOXO, Cossa

 

 

PS: daca aveti blog si vreti sa va inscrieri la concursuri pe baza de articole, intrati pe blogatu.ro!

Tagged: , , , , , , ,

Leave a Reply

