ROTD: Cartofi Copti Cu Smantana


Buna seara!

Pe vremea asta friguroasa, cand strazile sunt pline de zapada si vantul bate tare de ai impresia ca te ia pe sus, am pregatit de dimineata ceva foarte simplu de mancat ( reteta reamintita de sotul meu 😀 ) : cartofi copti cu smantana :X !

Stiu ca nu este o reteta complicata sau saraca in carbohidrati, dar imi plac cartofii copti de mor iarna, imi  aduc aminte de perioada copilariei!

Ingrediente: – 3,4 cartofi medii ( daca sunt prea mari ori dureaza pana se coc ori raman cruzi la mijloc)

– 2 linguri de smantana

– 1 praf de vegeta.

Preparare: Se pun cartofii la copt in cuptor la un nivel mediu fata de foc. Dupa coacere se decojesc, se pun intr-o farfurie, punem smanatana peste ei presaram putina Vegeta.

Se servesc calzi, de preferat langa persoana iubita 😀 !

     Va doresc pofta buna si succese la examene!

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , ,

4 thoughts on “ROTD: Cartofi Copti Cu Smantana

  1. simonacriste 26 January 2012 at 2:22 PM Reply

    hm..chiar acuma am papat…dar eu ii curat, ii tai in vreo 5 locuri dar nu pana la capat..si pun feliute de sunca in locurie respective..condimentez si pun 2-3 picaturi de ulei, ii invelesc individual in staniol…si la final pun putina branza pe deasupra sa se topeasca…se numesc cartofi acordeon:)

    Like

    • Cossa 26 January 2012 at 2:24 PM Reply

      Sa-ti fie de bine!
      Citisem si eu pe undeva reteta asta cu sunca de praga, dar aveam doar smantana in frigider si pe zapada asta mai bine mor de foame decat sa merg la piata 😀
      promit sa incerc si cartofii acordeon zilele urmatoare!

      Like

  2. Carmen-Elena Craciunescu-Nechita 26 January 2012 at 12:15 AM Reply

    Hmmmm……tu stii ca ai dreptate? Am sa-i fac maine, dar la microunde (se fac mai repede). 😉 Puuuuuup!

    Like

    • Cossa 26 January 2012 at 12:33 AM Reply

      Camy, numai ai grija sa nu-i parlesti!
      Pofta buna! >:D<

      Like

Leave a Reply

