Review: Masca de Par Kallos Latte


Buna seara!

Dupa disparitia de cateva zile am pregatit un review la un produs foarte drag mie si parului meu, produs pe care il folosesc cam de 3, 4 ani si de care sunt foarte multumita!

Este vorba despre Masca-tratament pentru par Kallos Latte!

Este o masca cu o consistenta cremoasa, ce contine extract din lapte si fructe! Are un miros extrem de placut, a lapte fiert cu cacao si miere si a bombonele cu lapte :X. O folosesc de 2 ori pe saptamana dupa aplicarea samponului la baie ( eu nu folosesc balsam ) atat pe varfuri, cat si pe par, insa evit scalpul, caci are tendinta de ingrasare. Consistenta cremoasa o face ideala pentru o aplicare usoara pe toata lungimea parului!

Eu am parul lung, destul de ondulat, firul gros si putin uscat la varfuri, iar scalpul are o usoara tendinta de ingrasare, asa ca imi trebuie o masca buna, care sa nu-mi ingrase parul, dar nici sa-l usuce mai rau. Am descoperit kallos Latte acum 4 ani cand imi cadea parul de la placa si m-a ajutat in aceasta privinta! In plus, m-a ajutat si cu descurcarea suvitelor incalcite si la asezarea firelor rebele!

Se foloseste la baie, dupa samponare, pe toata lungimea parului si se lasa sa actioneze cam 30 minute ( eu o las 15 – 20 minute, nu prea am rabdare :D) , apoi se clateste din abundenta!

Pot spune si ca m-a ajutat sa scap de aspectul de “mop” al varfurilor si de pierderea parului din cauza indreptatului.

Costa in jur de 17 lei o sticluta de 1000 ml , pentru cantitati mai mici sunt si preturi mai mici si o gasiti prin toate magazinele cu oroduse cosmetice sau in magazinele Kallos!

Zilele acestea sper sa gasesc cablul de date ca sa pot pune niste poze cu parul meu! 😀

Voi ati folosit mastile Kallos? V-au placut?

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

21 thoughts on “Review: Masca de Par Kallos Latte

  1. […] Am fost foarte incantata de gelul de curatare de la Vichy, este un produs care curata bine si, cu toate ca este abraziv, este suficient de fin incat sa nu irite tenul. Un al doilea produs care mi-a placut este Samponul pentru par uscat de la Elseve, un sampon care curata, descurca parul, il lasa stralucitor si miroase foarte bine, urmeaza review 😀 Al treilea produs este destinat tot ingrijirii parului si este Masca pentru par Kallos Latte, review gasiti aici. […]

    Like

  2. […] cum probabil aţi văzut dacă mi-aţi urmărit postările cu “Preferatele lunii“. 😀 Masca Latte cu lapte e un adevărat deliciu pentru părul meu mai…. fiţos şi cu greu m-aş orienta spre […]

    Like

  3. […] îngrijirea părului am luat şi o mască nouă, schimbând-o pe celebra Kallos Latte ( review aici ). Am luat o mască din Auchan. Preţul e fost în jur de 15 lei şi are 500 ml, o cantitate ce o […]

    Like

  4. […] treia etapă este cea a măştii. Am în baie 2 măşti de la Kallos ( review aici şi aici ) şi una Loncolor. ŞI pe ele le aplic în funcţie de ce vreau să aleg, nu am o preferinţă […]

    Like

  5. […] Al doilea produs pe care am ocazia să-l testez este Masca de păr Kallos Latte în formula nouă. Până acum am cumpărat-o numai pe cea în ambalaj albastru. Acum am luat cealaltă variantă pentru a vedea dacă există vreo diferenţă între ele. Review pentru ea găsiţi aici. […]

    Like

  6. […] cum probabil aţi văzut dacă mi-aţi urmărit postările cu “Preferatele lunii“. Masca Latte cu lapte e un adevărat deliciu pentru părul meu mai…. fiţos şi cu greu m-aş orienta spre […]

    Like

  7. […] oara l-am folosit singur, fara celebra mea masca Kallos Latte si m-am trezit a 2a zi dupa spalare cu un par plin de volum, dar foarte incurcat si cu varfurile […]

    Like

  8. […] SIngur nu l-am folosit, dupa samponare am aplicat balsam si/sau masca Kallos Latte; […]

    Like

  9. petitenounours 10 October 2012 at 12:00 PM Reply

    HeY!
    Chair ca este foarte buna, si eu o folosesc si nici nu imi trece prin gand sa o inlocuiesc, e foarte buna si mie imi place deoarece imi lasa parul foarte usor.

    Like

    • Cossa 10 October 2012 at 8:42 PM Reply

      si mie la fel si foarte usor de descurcat. 🙂

      Like

  10. rosemerta 22 August 2012 at 3:32 PM Reply

    o sticluat de 1000ml?? un borcan ai vrut sa spui:P

    Like

    • Cossa 22 August 2012 at 11:01 PM Reply

      am vrut sa fiu mai soft :)) da, e un borcan in toata regula 😀

      Like

  11. […] am fost foarte incantata de gelul de curatare de la Vichy, este un produs care curata bine si, cu toate ca este abraziv, este suficient de fin incat sa nu irite tenul. Un al doilea produs care mi-a placut este Samponul pentru par uscat de la Elseve, un sampon care curata, descurca parul, il lasa stralucitor si miroase foarte bine, urmeaza review Al treilea produs este destinat tot ingrijirii parului si este Masca pentru par Kallos Latte, review gasiti aici. […]

    Like

  12. Its Friday Somewere 29 January 2012 at 1:01 PM Reply

    Multumesc pentru review :*:*

    Like

  13. Denisa 18 January 2012 at 6:50 PM Reply

    Eu am folosit Placenta si acum folosesc Carota, cred ca asa se numeste. Sunt ft bune si ieftine!

    Like

    • Cossa 18 January 2012 at 6:51 PM Reply

      placenta foloseste si mama si a zis ca e foarte multumita! desi preturile sunt mici, calitatea produselor mi se pare buna!

      Like

  14. toma 18 January 2012 at 6:46 PM Reply

    si eu il folosesc fff bun

    Like

  15. Iulia 18 January 2012 at 6:43 PM Reply

    Sa o incerci si pe cea de argan :D. Trebuie lasata 5 minute si e mai faina ca asta :X.

    Like

    • Cossa 18 January 2012 at 6:48 PM Reply

      Sa stii ca o sa o incerc, am citit pe un blog despre ea si daca zici si tu ca-i buna chiar o s-o incerc. ma intelegem tare bine cu produsele kallos. desi au un pret mic, mie mi se par foarte bune!

      Like

    • Elena 6 September 2013 at 2:39 PM Reply

      Cea de argan de la ce marca?

      Like

      • Cossa 6 September 2013 at 3:05 PM

        Tot Kallos

        Like

Leave a Reply

