Review: Lotiune de Corp Petite Provence


Buna ziua, dragele mele!

Astazi, inainte de a ma apuca de invatat pentru examenul de miercuri, m-am gandit sa va prezint un mic review la o lotiune de corp marca Petite Provence, castigata pe blogul Beauty Glitz. 😀

Este vorba despre Lotiunea de corp parfumata cu exatract din ceai! Este un produs destinat oricarui tip de piele, catifeland si lasand un parfum discret de citrice. Se absoarbe repede si nu este grasa, astfel evitand urmele de pe haine.

Ingrediente: 96% ingrediente naturale: ulei de argan, ulei de migdale, ulei de seminte de strugere, glicerina si vitamina E.

Aplicare: pe pielea curata prin masaj.

Ambalaj: recipient de 250 ml cu pompita.

Mie mi-a placut ca imi lasa senzatia de prospetime pe piele si nu se lipeste! Amestecul de citrice lasa o senzatie placuta de tonic, exact ca un dus racoros in timpul verii :X Am folosit-o si pentru zona uscata a coatelor si a hidratat foarte bine.  Este ideala si pentru hidratarea mainilor. Dupa folosirea ei, nu am ma simtit nevoia de a folosi crema de maini. Este un adevarat rasfat pentru piele!!! :X

Singurul inconvenient ar putea fi pretul, costa 49 lei. dar, pe Beauty Glitz ( la sfarsitul postarii ) gasiti un cod pt 20 lei reducere si transportul este gratuit! Intrati si vedeti detaliile.

Lotiunea poate fi cumparata de aici la 49 lei, iar cu voucherul de 20 lei, raman doar 29 :D.

Va doresc un weekend superb, sa invingem vantul si frigul cu un ceai cald si multa iubire!

XOXO, Cossa

PS: La multi ani celor care poarte nume de Ion, sa va distrati! >:D<

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

3 thoughts on “Review: Lotiune de Corp Petite Provence

  1. […] o crema care imi place super mult ( impresii aici ), lotiunea de corp de la petite Provence ( review aici ) si Samponul cu Ulei de Trandafir de la Manufaktura (review […]

    Like

  2. Miu Miu 7 January 2012 at 12:29 PM Reply

    ce bine arata :X o sa o incerc si eu 😀 Pupici

    Like

    • Cossa 7 January 2012 at 12:32 PM Reply

      M-a fermecat de la prima utilizare :X

      Like

Leave a Reply

