Brevoxyl Crema


Buna seara, fetelor!

Astazi am inceput un tratament pentru acnee, crema Brevoxyl.

De ceva timp ma confrunt cu aparitia – disparitia punctelor negre si a punctelor de grasime. Partea cea mai urata este ca astfel de puncte mi-au cam lasat semne pe fata!

Dupa prima utilizare, as putea spune ca sunt foarte curioasa sa vad rezultatele! Am avut grija sa aplic o cantitate mica de crema pe ten, nu vreau sa mi se inroseasca fata 😀

Brevoxyl este recomandat in tratarea acneei usoare si medii. Promite ca ajuta la disparitia punctelor negre si a celor de grasime daca este folosit conform indicatiilor (aplicat dimineata si seara pe fata curata ).

O sa incerc sa va tin la curent cu eventualele rezultate! Cine stie, poate este crema minune pe care tenul meu o tot astepta! 😀

Voi ati incercat Brevoxyl? A avut rezultate?

Un weekend minunat va doresc, XOXO, Cossa

 

 

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , ,

3 thoughts on “Brevoxyl Crema

  1. silvia 19 January 2012 at 8:44 AM Reply

    Eu l-am folosit cu foarte mare succes, pentru probleme destul de grave cu acneea, timp de cateva luni, dupa care din senin si in mod inexplicabil am facut o alergie la el de toata frumusetea si mi s-a umflat toata fata. De atunci nu mai pot sa folosesc nimic cu peroxid de benzoil, am incercat mai multe produse si tot aceeasi reactie o am. Mor de ciuda evident, pentru ca e una din cele mai eficiente substante impotriva acneei.

    Like

    • Cossa 19 January 2012 at 8:48 AM Reply

      imi pare rau sa aud ca nu mai poti folosi brevoxyl 😦
      si mie imi merge bine, se vad efecte dupa doar 2 saptamani de utilizare.
      poate gasesti un dermatolog bun care sa-ti recomande ceva la fel de eficient. eu am mai incercat inainte si alte tratamente, dar fara succes.

      Like

  2. crisa 7 January 2012 at 7:57 PM Reply

    buna, am folosit si eu aceasta crema acum cativa ani in italia, pot sa spun ca este f buna, matifiaza tenul, nu stiam ca a aparut si la noi, si eu ma confrunt cu semnele lasate de acnee, cred ca o sa o mai folosesc,

    Like

Leave a Reply

