Eu Si Pensatul cu Ceară

Bună, dragele mele!

Incă nu-mi vine a crede că a început vacanța!!! Atât de mult am așteptat-o, încât nu vreau să se termine și sa înceapă sesiunea!…..

Dar, sper eu, să gasesc timp pentru posăari mai dese, caci am mai multe produse despre care vreau să vă vorbesc!

Astăzi vreau să vă impartasesc experiența mea despre pensatul cu ceară!

Săptămâna trecută am câștigat la un concurs pe Facebook un pensat, alături de Alexandra (Lexy’s Secretss), la Estet Studio. Aici, am dat de Doamna Elena, care a fost cât se poate de draguțășsi ne-a explicat foarte multe despre ingrijirea sprâncenelor si cum ar trebui să ne pensam in functie de forma fetei.

Surpriza placută a fost modul dansei de a pensa!

Nu foloseste penseta, ci o ceară extrasă din orez, cu un miros foarte plăcut de nucă de cocos! Nu este un procedeu foarte dureros, deși eu am fost la primul pensat de acest tip! Aș putea  spune că doare mult mai putin decât la mustata și urmele rosii se retrag foarte repede, fiind si foarte discrete!

Din pacate, nu gasesc cablul de date ca să vă arăt poze, dar sprâncenele mele arătau dezastruos! Ultima tipă la care am mers, le-a facut subțiri cam ca o foaie de caiet si, fiind multe fire blonde, aveam senzația că nu mai am sprăncene deloc!

Doamna Elena mi-a lasat o formă mai arcuită si mi-a vopsit firele blonde, urmând ca după  vacanță să merg pentru a continua cu forma si să vă arat și rezultatul final!

Daca intrați pe blogul Estet Studio o sa vedeți o parte din cliente  cu poze inainte – după!

Preturile nu sunt astronomice si puteți găsi mai multe servicii, nu doar pensat! (eu mi-am reparat si o unghiuta, se crapase putin 😀 ). Credeți-mă, merită investiția pe deplin!!!

Salonul este in București, cartier Berceni, zona Constantin Brâncoveanu!

O vancanță/concediu cât mai plăcut și sărbători pline de fericire! XOXO, Cossa

Voi ați încercat pensatul cu ceară? Cum vi se pare acest procedeu?

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , ,

9 thoughts on “Eu Si Pensatul cu Ceară

  1. cLyyy0 3 March 2012 at 11:44 PM Reply

    Am incercat si eu pe o portiune mica la sprancene ceara, dar din pacate ma irit foarte tare, asa ca nu am mai incercat aceasta metoda…

    Like

    • Cossa 4 March 2012 at 2:50 PM Reply

      mie mi-a placut! am observat ca ceara pe care o foloseste elena e cu extract de ulei de cocos sia re o consistenta mai apoasa fata de ceara normala si nu smulge. e cam la fel ca la penseta. nu m-a durut nici mai mult si nici nu m-am inrosit mai mult.

      Like

  2. nedeia 17 January 2012 at 7:45 PM Reply

    M-am uitat si eu pe site-ul estet studio, insa inca nu mi-am dat seama care ar fi diferenta intr pensatul normal si cel cu ceara. Ce am remarcat este ca, intr-adevar, doamnele respective aveau niste sprancene frumos tunse si ingrijite 🙂

    Oricum, sa iti fie de bine, si sa ne tii la curent 😀

    Like

    • Cossa 17 January 2012 at 7:58 PM Reply

      Multumesc! din ce am citit si eu, am vazut ca oensatul cu ceara nu rupe firele, cum se mai intampla de la penseta si firele de par cresc doar intr-o directie. Si mare + : se evita ciupiturile! mereu ma cipeam, fie acasa, fie tipele de la cosmetica.

      Like

  3. Estet Studio 23 December 2011 at 9:38 PM Reply

    As dori sa fac o precizare importanta: intotdeauna se foloseste penseta. Celelalte tehnici (tunsul, ceara, vopsitul) sunt complementare, ele fiind folosite sau nu in functie de nevoile clientei. Orice tehnica s-ar folosi, un profesionist va urmari doar binele clientei pe termen lung.

    Like

  4. pixie 23 December 2011 at 10:18 AM Reply

    Te sfatuiesc sa nu mai folosesti metoda de epilat cu ceara. Muschiul sprancenos este unul foarte fragil si se lasa foarte repede. De acea este recomandat masajul intr-un anumit sens si o atentie sporita a acestei zone. Ceara face in timp ca acest muschi sa se slabeasca si ca atare sa se lase. Te rog sa te interesezi mai mult in legatura cu acest subiect si sa te gandesti de 2 ori inainte de a te duce iar acolo. Este alegerea ta.

    Like

    • Cossa 23 December 2011 at 10:24 AM Reply

      Dupa ceara, m-am masat cu o solutie hidratanta de la farmacie! marea mea problema este ca de la penseta imi cresc sprancenele foarte greu, ma chinui cu tot felul de chestii pt accelerare. am vazut ca ceara ceasta, din orez, e destul de gentle, nu smulge ca la ceara pt mustuta, e de unica folosinta si are aspect de gel. o sa merg si la a doua sedinta. daca nu am rezultate, o sa renunt, nu vreau sa-mi distrug tenul sau sprancenele!
      multumesc mult pentru sfaturi!

      Like

  5. Alina lui Brumarel 23 December 2011 at 10:02 AM Reply

    vacanta placuta! si sa te bucuri de cat mai multe complimente legate de sprancene 🙂

    Like

    • Cossa 23 December 2011 at 10:03 AM Reply

      Multumesc, Alina! abia astept rezultatul final! mi se pare incredibil ca am si eu sprancene :X

      Like

Leave a Reply

