Review Sigma F45 Buffer


Si da….. astazi scriu despre pensula Sigma F45 Buffer!

Am castigat F45 la un giveaway pe blogul Alexandrei V (The Girly Avenue). Nu am crezut ca o sa ma iubeasca random, dar a facut-o de data asta! :X

Revenind la pensula…

Imi place foarte mult designul!

Manerul este scurt si se incadreaza foarte bine in gentuta mea cu farduri, iar capatul aplicator este destul de stufos si mare, astfel incat aplicarea produselor se realizeaza foarte usor!

Un mare plus este faptul ca nu pierde din par si este foarte moale! Am mai incercat pensule si de la alte firme si ramaneam cu o senzatie de gadilare pe ten pentru cateva minute.

Poate fi utilizata in aplicarea fondului de ten pudra, pudra normala, bronzer, pudra HD. Eu am vrut sa o incerc si la blush si rezultatul a fost ok, nu a fost nici evident si nici neuniformizat!

Este ideala pentru aplicarea produselor cosmetice de tip pudra, uniformizeaza foarte bine si nu retine o cantitate semnificativa din produsul pe care vrem sa-l  aplicam!

Pentru mine, a devenit pensula preferata, am renuntat la cea veche!

F45 poate fi cumparata de pe site-ul Sigma si costa 19$,

Un weekend cat mai placut,fug la bunici,  urmeaza sorici! XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

