tag: Top 5 sub 20 lei


Buna seara, dragele mele! Stiu ca a trecut ceva timp de cand n-am mai scris nimic despre produse, dar am o perioada destul de incarcata. Se apropie sesiunea si am desul de mult de invatat :(((

pentru astazi am pregatit si eu celebru top al celor 5 produse sub 20 lei pe acare le folosesc!

  1. NIVEA Lip Care STRAWBERRY KISS, c0sta cam 6-7 lei;

     

 

 

 

2. Crema Maini Ulei Catina+Masline 100Ml Cosmetic Plant, costa7.1 lei si o puteti cumparade aici;

3.  Lotiune Tonica Revigoranta by ELMIPLANT, pret 10-12 lei, review aici;

4

4. Rimel maxi Lash de la oriflame, review aici, costa 10 lei la reducere.

5. servetele umede Nivea, costa cam 7 lei, sunt cele pentru bebelusi, dar sunt minunate pentru demachiere.

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 thoughts on “tag: Top 5 sub 20 lei

  1. Alina lui Brumarel 7 December 2011 at 11:47 AM Reply

    Rimelul ala vreau sa-l cumpar de prea mult timp!imi promit ca in 2012 il achizitionez!

    Like

    • Cossa 7 December 2011 at 10:48 PM Reply

      Alina, e din nou la oferta in catalogul care incepe in ianuarie, costa 10 lei. acum e la pretul standard, 21 lei.

      Like

Leave a Reply

