Tag Time: Questions


Neatza, fetelor! azi am vazut laRuxandra un tag super dragut, trimis si altor bloggerite!

1. De cate ori iti speli fata pe zi?

In general, dimineata si seara! ma mai spal de urgenta cand nu-mi place machiajul si demachiantul nu curata tot!

2. Ce fel de ten ai?

mixt/gras. Cam oscileaza. Vara e gras, iarna mixt.

3. Cu ce iti cureti fata?

Demachiant + lotiune purificatoare.

4. Iti exfoliezi tenul?

Nu foarte des, am inteles ca nu este recomand tenului gras, dar uneori am nevoie din cauza punctelor ngre.

5.Ce brand obisnuiesti sa folosesti?

Flormar, oriflame, E.l.F.

6. Ce crema folosesti?

O sa incep sa folosesc o crema de la gerovital Plant.

7. Ai pistrui?

Daaaa…

8. Folosesti crema pentru ochi?

Nu prea…

9. Ai fost sau esti predispusa la acnee?

Da, am avut o dermatita seborica, se pare ca s-a mai “calmat” acum.

10. Ai fost vreodata nevoita sa folosesti Pro-activ?

Nonono

11. Ce fond de ten folosesti?

Acum, cred ca am inceput Affinitone de la Maybelline .

12. Dar anticearcan?

Da, cel de la Oriflame.

13. Ce nuanta are pielea ta?

deschisa 😀

14. Ce crezi despre genele false?

imi plac, am avut si eu o singura data si le-ama dorat :X sper sa reusesc sa le aplic singur si o sa am indrept spre cele fantezie.

15. Stii ca trebuie sa iti schimbi mascara o data 3 luni?

da, pai cam asa le si schimb, caci se consuma repede

16. Ce brand de mascara folosesti?

Maxi Lash mascara de la Oriflame

17. Sephora sau MAC?

inca nu am asa mule produse de la ambele branduri ca sa-mi spun o opinie ferma, mie ambele imi plac.

18. Ai un card Mac Pro?

nu..

19. Ce instrumente pentru machiaj folosesti?

Am mai multe pensulici si de la Sigma si de la Oriflame

20. Folosesti baza pentru machiaj sau primer pentru ochi?

primer

21. Dar pentru fata?

Da, baza Giorgani Gold de la oriflame

22. Care este culoarea de fard preferata?

ador nuanele de mov :X

23. Folosesti creion sau tus?

tus

24. Cat de des iti bagi creionul in ochi?

nu prea folosesc creion.

25. Ce crezi despre pigmenti (farduri de ochi)?

imi plac, am vazut ca sunt mult mai rezistenti si puternici  decat fardurile obisnuite.

26. Care etse rujul tau preferat?

nu am un vrand preferat, dar imi plac cele pentru volum

7. Folosesti machiaj mineral?

da.
28. Care este lipgloss-ul tau preferat?

Cele de la Flormar.

29. Care este blush-ul tau preferat?

perfect blush de la oriflame, nuanta classic rose

30. Iti cumperi produse de machiaj de pe Ebay?

nu.

31. Iti plac magazinele cu produse cosmetice?

da

32. Mergi la Cosmetic Company Outler?

nu…

33. Ai vreodata in considerare sa faci cursuri de machiaj?

da

34. Uneori esti stangace cand te machiezi?

da, mai ales cand ma grabesc.

35. Numeste o “crima” in ceea ce priveste machiajul?

ruj sidejat si conturul buzelor facut cu negru sau visiniu… 😐

36. Iti plac culorile aprinse sau cele neutre in ceea ce priveste machiajul ochilor cat si al buzelor?

puternice ochi, buzele neutr 😀

37. Care celebritate are machiajul tot timpul impecabil?

pff…. Gwen Stefani

38. Daca ar trebui sa iesi din casa folosind un singur produs de machiaj care ar fi acela?

fondul de ten

39. Iesi din casa fara sa te machiezi?

uneori.

40. Crezi ca arati bine nemachiata?

bine, doar ok :))

41.  Din punctul tau de vedere care este cel mai bun brand de cosmetice?

nu as putea alege
42. Ce crezi despre makeup?

un hobby, dar s o necesitate. ar trebui sa fie cel mai bun prieten al femeilor!

 

 

 

Tagged: , , , , , , , , ,

3 thoughts on “Tag Time: Questions

  1. DarLyst 25 January 2012 at 4:10 PM Reply

    Mi-a placut tagu-ul tau. Poate o sa fac si eu unul.Multumesc pentru like.Te-am pus la blogroll.;)

    Like

    • Cossa 25 January 2012 at 4:11 PM Reply

      Daca vrei sa-l faci, ti-l pasez cu cea mai mare placere!
      Mult succes cu blogul am vazut ca ai reviewuri dragute! 🙂

      Like

  2. Missrux 5 December 2011 at 1:25 PM Reply

    Ma bucur mult ca ai facut tag-ul 😀 mi-a facut mare placere sa-l citesc :*

    Like

Leave a Reply

