My Blog Award: “Versatile Blog Award”


Ah, tot eram in pana de idei astazi, iata ca Ruxandra (Gold and Silver Sparkles ) mi-a oferit un premiu pentru micutul meu blog: Versatile Blog Award. tin sa-i multumesc foarte mult, sunt tare incantata, e prima chestie de acest gen pe care o primesc si ma face extrem de fericita 😡

In schimbul acestui premiu trebuie sa va spun 7 lucruri despre mine:

1. Ma plictisesc foarte repede, trebuie tot timpul sa am o ocupatie, sa matur, sa citesc ceva sau otice alt lucru ce m-ar putea  tine ocupata;
2. Ma revolt foarte repede si urat cand observ nedreptati in jurul meu;
3. imi place sa pescuiesc :x, dar nu mananc peste, mi se face greata de la miros;
4. Sunt obsedata de aparitia firelor albe. nu este zi in care sa nu ma deprim ca mai zaresc unu’ ratacit… 😦 ;
5. imi place Matematica si imi place sa meditez persoane care nu inteleg matematica;
6. Nu sunt geloasa;
7. Am o pasiune pentru rochiile de mireasa am proba sute si tot nu m-as opri! 😀

Dau si eu acest premiu catre:

Tagged: , , , , , ,

Leave a Reply

