Daily Archives: 19 November 2011

Premiul Meu de la Beko

Buna ziua! Astazi vreau sa va arat noile mele “achizitii” pentru bucatarie!

Dupa cum , probabil ati vazut, acum cateva saptamani am scris un articol despre noua tehnologie a produselor Beko!

Drept rasplata pentru acest articol,am primit de la Beko un kit de bucatarie foarte dragut! Lasand la o parte faptul ca cei de la curierat au venit de 2, 3 ori la mine la usa fara sa anunte si n-au gasit pe nimeni acasa….. dar, saptamana trecuta, s-a petrecut “minunea” si a ajuns premiul in posesia mea!

Pachetelul contine:

  • Un tricou;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

O manusa pentru cuptor:

Un sort de bucatarie:

Si o cana super draguta, ideala pentru cafeaua de dimineata alaturi de sot/prietene/iubit 😀 depinde pe cine aveti langa voi!

Pentru mai multe concursuri cu premii garantate, intragi pe blogatu.ro, acolo o sa gasiti o lista intreaga de concursuri pentru cei cu blog!

Un weekend cat mai placut va doresc! XOXO, Cossa