Wishlist de Toamna/Iarna


Buna ziua!  Sper ca toata lumea are parte de un weekend insorit!

Astazi vreau sa va povestec despre ce mi-as dori sa mai cumpar pentru a-mi intregi garderoba de toamna/iarna!

In primul rand CIZME! Din fiericire, am scapat de cautat, caci am gasit unele foarte dragute pe miniprix.ro si le-am si cumaprat, joi am primit coletul! 😀

Cizme din piele naturala 100% atat in exterior, cat si in interior!

Pret; 180 lei

 

 

 

 

 

 

 

Alt lucru: O poseta foarte chic de la PullAndBear! Mi se pare foarte simpatica si de efect!

Pret: cam 30 euro pe siteul oficial!

 

 

 

 

 

 

Si nu in ultimul rand, mi-as mai dori un paltonas! Altul! Desi mai am vreo 3, l-as cumpara si pe acesta, nuanta de maro este superba, arata bine! Este Palton marca Bershka.

  Costa aproximativ 60 euro si este disponibil in 5 nuante: maro, ciclame, alb, gri, negru!

 

 

 

 

 

 

As putea sa mai adaug si 2, 3 esarfe, dar ma limitez aici, deja mi-am procurat 3 esarfe in culori tari: portocaliu, albastru, mov! Sper sa fie de ajuns, mai am si din anii trecuti vreo 4, 5 culori! 😀

Si parca as mai adauga ceva: un pulover si un cardigan marca Zara!

Prmiul costa 40 euro, celalalt 50!

   Sper ca v-au palcut hainutele pe care mi le doresc si va urez shopping placut si o dupa amiaza superba! XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

