Trend Alert: Accesorii


Buna seara! Se pare ca vremea rece m-a cam tinut in pat, fara prea mare inspiratie…

Dar, astazi mi-am revenit si vreau sa va scriu despre o mare pasiune a mea: ACCESORIILE! 😀 In mod special, ma fascineaza bijuteriile. Nu conteaza ce si cum, conteaza sa fie bijuterii si daca sunt si modele originale, ma topesc langa ele!

Din cate am citit, am vazut ca in sezonul toamna-iarna se poarta bijuteriile masive si handmade! Sincera sa fiu, eu sunt incantata de acest lucru, caci ador inelele mari si colierele lungi! O slabiciune a mea este reprezentata si de acele bratari fixe si masive! Imi plac pentru ca pot fi asorte cam la orice fel de tinuta si le gasim in toate nuantele si din toate materialele, gata sa fie purtate de noi!

Prin vara, am cumparat niste coliere handmade foarte,  foarte dragute, marca Flavia Stoica! Flavia are niste coliere super simpatice, gen vintage si tot felul de cercelusi simpatici!

Si daca trendul iernii se anunta cerceii candelabru, sa stiti ca are si astfel de cercei si face si pe comanda! Da, ati auzit bine, se paorta cerceii candelabru confectionati din metal cu sticla sau cu margelute, in special in nuante de mov, verde sau albastru sau o combinatie intre ele!

ia uitati ce bijuuri dragute am gasit eu printre bijuteriile facute de Flavia:

Un Sfat: Nu va chinuiti sa asortati cerceii cu colierul si bratarile sau ceasul, o sa pareti monotone si mai in varsta decat sunteti!

                   Sper sa va placa bijuterrile ei si nu ezitati sa cumparati de la ea, are preturi ok si toate lucrusoarele sunt frumoase si de calitate!

   Si bonus, o sa gasiti la profilul ei, de vanzare, diverse chestii cu personajele din robotzi!

Va doresc o seara cat mai placuta si un weekend plin de caldura! XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

