Frumusete, Sanatate & Valea Mare

Buna seara, buna seara! Profit de caldurica din casa ca sa povestesc despre magica mea reteta antiraceala!

De multe ori, stiu ca mai simtimsi noi nevoia de a  bea un suc de fructe… si recurgem la acele sucuri din comert! Nu dau nume, dar sunt acelea foarte frumos colorate si pline de zahar! 😀

Acum ceva zile, m-am inscris la un concurs pe blogul Clarrei, concurs sponsorizat de Valea Mare, pe care l-am si castigat! 😀

Premiul meu a fost unul dragut si gustos: 2 sticle de suc de capsuni ( suc obtinut 100% din fructe, fara adaos de zahar sau E-uri ) si inca o sticla de suc de mere si piersici!

Vreau sa va spun ca toata familia a gustat din sucuri, mai ales varul meu de 8 ani si sotul! 😀 Ei au fost cei mai incantati de sucuri, fiind si mari amatori de sucuri!
Sucurile naturale de la Valea Mare sunt bune atat pnetru sanatate, caci au vitamine si ajuta sistemul imunitar, dar si pt aspectul nostru fizic, caci nu provoaca inestetica celulita, pe care o obtinem de la sucurile din comert!
Prroduse Valea mare gasiti si pe siteul  BioBunatati.ro.

inca o data, multumesc Clarra’s Blog si Valea Mare!!!!

Tagged: , , , , , , , , ,

One thought on “Frumusete, Sanatate & Valea Mare

  1. Valea Mare 25 October 2011 at 9:53 AM Reply

    Cu mare placere si ne bucuram sa auzim cat de mult v-au placut! 🙂

    Like

Leave a Reply

