Daily Archives: 17 October 2011

Review: Cremă anticelulită cu extract de cafea verde – FORTE

Buna seara, dragele mele! Revin abia acum, caci n-am avut un weekend tocmai placut…. Mi-a murit unul dintre catelusi….dar am primit un altul in loc!

Pentru astazi va fac o recomandare catre un produs descoperit de mine de ceva timp!

este vorba despre un produs pe baza de plante, in mod special pe baza de CAFEA VERDE!

Daca n-ati ghicit pana acum, o sa va spun eu despre ce produs vorbesc: Cremă anticelulită cu extract de cafea verde – FORTE de la Cosmetic Plant!

   Am descoperit acest produs in vara, insa n-am vrut sa vorbesc despre el pana ce nu     l-am i9ncercat pe o perioada mai lunga de timp si m-am convins de rezultate!

Este o lotiune pe baza de extract de cafea verde, un ingredient bogat in cafeina, care stimuleaza microcirculatia sanguina. De asemenea, mai contine si acid clorogenic, care protejeaza pielea de factorii nocivi ai mediului extern si are proprietati antioxidante.

Varianta FORTE este ideala pentru persoanele care se confrunta cu celulita in zona picioarelor, a abdomenului si a bratelor. Nu ajuta doar la topirea celulitei, dar lasa si pielea fina si foarte hidrata!

MOD DE UTILIZARE:   Se apasa pe capacul recipientului si se pune in palma o cantitate cat o nuca, apoi se maseaza zonele afectate de celulita cat mai ritmic, pana ce lotiunea este complet absorbita de piele! Daca simtiti ca pe o anumita zona nu ati aplicat suficienta lotiune, mai aplicati, tot prin masaj, putina lotiune!

ATENTIE: Lotiunea are o consistenta cam apoasa, deci se abosoarbe repede, asa ca trebuie ca masajul sa fie continuat cateva minute chiar si dupa ce a intrat in piele!

Se aplica dimineata si seara, in prealabil dupa un dus cald, care ajuta la distrugerea inesteticei celulite!

Eu am folosit aceasta lotiune din luna iulie pana la inceputul acestei luni, aplicata cam o data pe zi… recunosc ca am mai uitat sa o aplic in unele seri…..

Ca sa fiu sincera, este un produs care, pentru mine, a facut ceea ce a promis, mai ales ca ma confrunt cu celulita in zona picioarelor si am observat o reducere a celulitei.

Pretul nu este deloc mare, ba chiar accesibil! Pe site este 14 lei. eu am luat-o de la DM cu 12,20 lei, era la oferta! 😀

Multumesc, Cosmetic Plant pentru minunatele produse!

Va doresc o seara cat mai placuta si o saptamana plina de caldura si frumusete! XOXO, Cossa