Bijuterii & BeSpecial.ro


Buna seara, dragile mele cititoare!

Cursurile se pare ca imi ocupa foarte mult timp, dar eu incerc sa mai strecor si un asrticol pentru blog.

Tema alesa pentru azi este despre bijuterii.

Nu stiu daca am mentionat pana acum, dar sunt o mare admiratoare a accesoriilor, in mod special a bijuteriilor! Imi place la nebunie sa cumpar bijuterii, dar sa si fac cadou! De multe ori, imi ia mai mult timp sa aleg o pereche de cercei, decat sa aleg o pereche de pantofi 😀

Stiu, suna ciudat, dar asa este! Imi plac atat bijuteriile din argint, cat si cele din aur! Imi place sa asortez argintul la tinutele casual, cu care merg la film sau la facultate, iar cele din aur le asortez la tinutele elegante!

Acum vreau sa va arat ultimele achizitii in materie de bijuterii din argint:

   Sper ca va plac si voua la fel cum mi-au placut si mie! De cercei greu ma dezlipsesc, nu ii schimb in fiecare zi…. dar chiar imi sutn dragi :X

Dar, pe langa aceste 3 bijuterii din argint, intentionez sa-mi achizitionez inca 2 de pe un site nou-descoperit de mine BeSpecial.ro. Vreau un pandantiv, o bratara si pentru sotul meu un cadou pentru ziua lui: un lantisor!

Uitati-va pe site, paote gasiti ceva sa va placa! Inca nu am comandat de la ei, dar o sa o fac pe al sfarsitul lunii ca sa vina cadoul cand trebuie! 😀

Si uitati ce mai vreau:


Ziceti voi ca nu sunt dragute! 😡 Eu le ador si bratara merge de minune cu cerceii mei cu fluture! :X

Sper  ca v-a placut articolul meu si, daca aveti blog, am o surpriza pentru voi: intrati pe blogatu.ro si o sa vedeti ca are un concurs cu vouchere de la BeSpecial.ro.

Numai bine va doresc si o seara cat mai placuta! XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , ,

Leave a Reply

