Outfits by Miniprix


Buna dimineata, dragele mele! Profit de frigul si ploaia de afara, care ma tin tintuita in casa, pentru a va scrie despre hainute si Miniprix! Ce au cele doua in comun!? Pai au hainutele dragute si preturile mici, accesibile pentru toate buzunarele!

Ieri as fi vrut sa merg in magazinul de la Romana, dar a plouat si n-am mai avut chef de iesit, am ramas la holbat pe net. Am intrat pe pagina de Facebook a magazinului MiniPrix in ideea ca au albume cu colectia noua, imi trebuie niste bluzite pentru sezonul de toamna, cele de anul trecut parca nu ma mai incanta atat de mult!

Uitandu-ma pe pagina, am descoperit o noua rubrica: MyDress UP!. Este, de fapt, o aplicastie si are disponibila o parte din hainele pe care le putem gasi in magazinele MiniPrix. Cu aceasta aplicatie iti poti crea, orientativ, tinuta pe care vrei sa o cumperi si mergi in magazin cutand acele haine, evitand “stresul” de a ne decide care culoare dintre 3 bluzite la fel sa alegem!

Am profitat de aceasta aplicatie si m-am pus pe treaba, caci nu m-am putut abtine sa nu incerc! 😀 Mai ales ca imi trebuie 2,3 bluzite si o pereche de ghetute de iarna! 🙂

Tinuta construita de mine arata cam asa:

si este akcatuita din: jeansi gri, gen skinny legs , bluza crem,  jacheta neagra si botine maro. ca un plus, eu adaug o esarfa si o geanta.

Sper ca v-a placut tinut mea si poate dati “o fuga” in aplicatia MyDress UP!, ca este un concurs acolo cu tinutele create si, cine stie, poate castigati vouchere de reducere!

 

 

 

 

Eu va urez o zi cat mai placuta si plina de relaxare in continuare! Nu lasati vremea sa va distruga planurile! XOXO, Cossa

PS: Cele care aveti bloguri, intrati pe blogatu.ro si o sa vedeti acolo ca sunt niste concursuri cu premii foarte dragute!!!

Tagged: , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

