Love & Jewelry


Hello, hello! se pare ca prima saptamana din anul II de facultate mi-a adus inspiratie si mult de chef de postat!

La insistentele a 3 prietene, am decis sa scriu ceva si despre inele de logodna si verighete, ele considerand ca sunt o experta ca m-am maritat! :))

Ce sa zic eu despre acest subiect!? Pai… “cererea” in casatorie n-a fost tocmai o cerere! A fost un cadou primit acum 1 an jumate de ziua mea! Discutasem noi despre acest subiect, dar nu stabilisem nimic, nu pronuntase niciunul cuvantul “casatorie”, totul era asa, doar o gandire… Si de ziua iata mare surpriza ce primesc si imi citez sotul: “Ia uite ce primesti anul asta de la mine!”. Eram curioasa sa vad ce e! Cand deschid, INELUL! Si l-am intrebat: “Ma intrebi?” si el imi raspunde: “Da!”. A fost…. nu romantic, ci spontan :)) Si acum un an ne-am apucat de pregatirile pentru nunta si suntem si casatoriti!

Cam asta este celebrul inel ( nu este tocmai identic, dar seama extraordinar de mult! ):

Cu verighetele a fost mult mai greu! Ne-am chinuit 2 luni sa alegem o zi in care sa cautam, caci eu vazusem intr-un magazin unele superbe, dar ne-am dus la vreo 2 saptamani si nu mai aveau marimea noastra! 😦 Asa ca am mai batut orasul in lung si lat si am reusit sa gasim la Pacii acelasi model pr care il vazusem dincolo! ele arata cam asa:

recunosc ca as fi ales un model mai  “fancy” pentru mine, dar tipul acesta nu paote fi largit! Si tin si eu la un obicei (singurul de altfel! ) : sa nu portverigheta nedlujita!

SFatul meu; alegeti o combinatie intre aur alb si galben. Astfel asortati verigheta mai usor si este si mai speciala! si aveti grija la dimensiuni! Trebuie s ava vina strans pe deget,altfel riscul sa pice este mare si evitati modele masive, nu fac altceva decat sa va arate degetele imense si sa aibe aspect de “ghiul”!

Cam atat despre bijuteriile casatoriei si poate mai scriu despre chestiile legate de nunti, trebuie doar sa-mi spuneti!

Va doresc multa, multa fericire si la fel de multa iubire! XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , ,

One thought on “Love & Jewelry

  1. liana10 13 October 2011 at 1:10 AM Reply

    Imi place si inelul de logodna si verighetele! 😉

    Like

Leave a Reply

