Electrocasnice & Co.


Fetelor, astazi ma inscriu la un concurs super dragut, cu premii pentru niste o adevarata gospodina! Ca, na, de ceva timp, sunt femeie maritata si o bucatareasa priceputa! ( Nu radeti, ca este adevarat! 😀 )

Asadar, in acest articol o sa vorbesc despre ce as vrea sa mai gasesc la produse electrocasnice!

In primul rand, imi trebuie in frigider mai spatios, cu mai multe raftulete si cu o luminaaa mullllttt mai rezistenta! Dupa doar 2 luni, frigiderul mi-a ramas pe intuneric! :)) am auzit ca cei de la Beko au scos niste frigidere cu lumina albastra. Aceasta lumina mentine legumele proaste pentru o perioada mult mai lunga de timp si distruge bacteriile! trebuie neaparat sa-mi achizionez si eu asa ceva, sau macar luminita Beko! 😀

In al doilea rand, mi-as dori enorm de mult ca masina mea de spalat sa scoata singura hainele si sa le si intinda :)) Daca nu se poate asa ceva, macar sa  piuie daca pun in ea mai mult de 5 kg de rufe sau o telecomanda pt programe!

In al treilea rand si in concluzie, urati-mi succes si va doresc un weekend exceptional! XOXO

 

Tagged: , , , , , ,

Leave a Reply

