MOTD: Friends With Benefits ( the movie)


Mornin’, sisters! Sau buna ziua, depinde la ce ora v-ati trezit! Eu abia acum 40 minute am reusit sa deschid ochii….

Anyway, azi vreau sa va scriu despre un film foarte,foarte dragut pe care l-am vazut aseara la cinema. Daaaa, dupa lupte crancene, am reusit si sa mergem si noi 2 la cinema IMPREUNA :X

Filmul pe care l-am vazut se nunmeste “Friends With Benefits” (este film, nu serial, poate o sa scriu si despre serial cand am timp) si protagonistii sunt Dylan (Justin Timberlake) si Jamie (Mila Kunis), 2 tineri care ajung sa se indragosteasca….

Filmul este o comedie romantica, ce are la baza RELATIA. cei doi devin foarte buni prieteni si incep sa se amuze pe seama cuplurilor pline de tragedie, care nu reusesc sa separe sexul de sentimente. Fiecare dintre ei este parasit de cealalta persoana din cauza “problemelor emotionale” si se gandesc sa incheie un pact: sex fara obligatii, fara sentimente fara dureri de cap, fara nicio implicatie emotionala!

Zis si facut! Dar…. Spre final, Dylan ( si culmea, nu este fata, ca-n majoritatea filmelor!!!) realizeaza ca s-a indragostit de Jamie si ii marturiseste ca vrea sa fie cea mai buna prietena a lui, ca vrea sa o scoata la o intalnire in oras, ca isi doreste o relatie stabila si serioasa cu ea!

Si daca mai adugam putin limbaj “murdar” si ceva chilotei, iese ceva ce trebuie vazut!!!

Ce sa va spun… Noi am si ras, dar am fost si emotionati de clipele romantice din film! nimic nu se compara cu dragostea, chiar daca ne propunem sa nu o luam in considerare!

Daca va hotarati sa-l vedeti, va spun c ao sa va placa foarte mult si merita vazut cu persoana iubita alaturi!

Pana la urmatorul post, va doresc numai bine! XOXO

Tagged: , , , , , , , , , , , ,

2 thoughts on “MOTD: Friends With Benefits ( the movie)

  1. Oana Catalina 2 October 2011 at 2:02 PM Reply

    Intr-adevar, chiar mi-a placut si l-am vazut si alaturi de persoana iubita! 🙂

    Like

    • Cossa 2 October 2011 at 10:19 PM Reply

      Mi s-a parut foarte romantic, dar si amuzant! ❤

      Like

Leave a Reply

