Nails Of The Day: Dry Marble


Neatza, dragele mele!

Stiu ca o parte ati inceput scoala si timpul deja este limitat si mai stiu ca unele dintre voi inca n-au inceput cursurile. Deci, au timp sa mai “rasfoiasca” si blogul meu! 😀

Acum ceva timp, cred ca inainte de nunta, am vazu to postare foarte interesanta pe un blog din SUA, despre unghiute 😀 Un model cu care mi-am “pricopsit” cea mai mica domnisoara de onoare, a fost foarta incantata de model!

In articol, tipa incerca sa faca un model din oja in apa. Am incercat si eu, dar nu mi-a iesit! M-am murdarit toata si se vedea si urat… Asa ca am incercat si al doilea model: un fel de stickere din oja uscata! :X

Iata ca spun si pasii:

1. Alegi materialele necesare: o folie protectoare (genul “chilotel”, in care punem colile), o penseta, cateva nuante de oja.

2. Aplici o culoare de baza pe folie (eu am ales alb, deoarece este o culoare care nu influenteaza foarte mult!)

3. Din nuantele alese, aplici dungi peste oja de baza si incepi sa amesteci cu o scobitoare un fel de model.

4. Dupa ce ai trasat modelul, astepti sa se usuce (eu am asteptat cam 30 minute..), apoi  aplici oja de baza si pe unghii si incepi sa desfaci cu penseta, bucatele din oja uscata, apoi o asezi pe unghie si va iesi model 😀

5. Rezultatul meu a fost cam asa:

N-a fost un rezultat stralucit, caci n-am avut rabdare sa se usuce cum trebuie oja de pe folie, dar am reusit sa fac cateva poze ca sa va arat cum ar trebui sa iasa!

Pana la urmatoarea postare, va doresc numai bine, XOXO!

PS: Nu uitati sa dati like paginii de Facebook a blogului, vreau sa dau drumul unui giveaway cat mai curand! 😀

 

Tagged: , , , , , , , , , ,

2 thoughts on “Nails Of The Day: Dry Marble

  1. Afrodita Beautygirl 22 October 2011 at 8:25 PM Reply

    Multa munca, nu gluma! Success in continuare!

    Like

    • Cossa 23 October 2011 at 9:01 PM Reply

      Multumesc, si tie la fel!
      Daaa,a fost un chin mai ales sa astept sa se usuce! Apoi, alt chin cand am aplicat oja uscata….. nu am avut rabdare sa mai pun si forme, am pus asa cum s-a desfacut de pe folie!

      Like

Leave a Reply

