Review: Eyeshadow Primer Potion by Urban Decay


Buna ziua, dragele mele cititoare!
Stiu ca am disparut cateva zile bune, dar am avut si motive intemeiate: a fost nunta :x, apoi luna de miere, iar sotul mi-a interzis complet sa folosesc internetul pe parcursul acestor zile, a vrut sa fim cat mai singuri 😡

Si sa revin si la ce vreau sa fac astazi: sa va recomand un produs care m-a salvat in ziua nuntii cu machiajul: Primerul pentru fardul de pleoape de la Urban Decay.

\

Vreau sa va spun ca acest primer mi-a tinut machiajul intact ,si nu exagerez, intact! timp de aproximativ 22 ore … ceea ce este un mare plus pentru un produs de machiaj.

Ia uitati cum s-a mentinut fardul de pleoape cam pe la 3 dimineata:

Singura “problema” a fost ca, la un moment dat, cineva (adica mama) a venit cu un servetel demachiant sa-mi mai stearga putin din fardul negru….in rest, a fost intr-o stare perfecta!

Primerul vine intr-un ambalaj frumos, intr-o sticluta de 10 ml, care garantez eu ca va va tine ceva timp, nu se consuma usor, e nevoie de o cantitate mica.  Este disponibil in 2 nunte: SIN si ORIGINAL (eu il am pe cel SIN). Pretul este undeva la 75 lei si poate fi achizitionat de pe site-ul E-cosmetic.

Mod de utilizare: Se aplica inainte de aplicarea fardului de pleoape.
Se usuca aproape instantaneu si devine ca un magnet pentru fardul de pleoape.
Ofera un machiaj al ochilor ce rezista intreaga zi si culori mai vibrante, mai rezistente.

Eu il recomand cu cea mai mare placere si incredere, mai ales daca aveti nevoie de un machiaj care sa reziste cateva ore bune si care sa arate impecabil! Este o investitie profitabila, mai ales pentru cele care stiu cat de important este machiajul pentru a evidentia o tinua!

Pana la urmatoarea postare, va doresc numai bine! XOXO

PS: Nu uitati sa dati like paginii de FB a blogului!

2 thoughts on “Review: Eyeshadow Primer Potion by Urban Decay

  1. […] Primer Potion Urban Decay nuanta SIN – Il folosesc cu precadere vara pentru ca este usor sidefat si da un aspect satinat fardului de pleoape, o usoara luminozitate ochiului si rezista  la temperaturi de 40 grade Celsius. Review gasiti aici. […]

    Like

  2. […] Primer Potion Urban Decay nuanta SIN – Il folosesc cu precadere vara pentru ca este usor sidefat si da un aspect satinat fardului de pleoape, o usoara luminozitate ochiului si rezista  la temperaturi de 40 grade Celsius. Review gasiti aici. […]

    Like

Leave a Reply

