Review: Gentle Cuticle Remover by FLORMAR

Buna dimi! Azi sunt bine dispusa si inainte de ma apuca de bagajul pentru luna de miere, am vrut sa va impartasesc opinia mea despre un produs recent descoperit de mine, dar care m-a surprins intr-un mod palcut!

Este vorba despre Gentle Cuticle Remover de la FLORMAR. Este un gel pentru ingrjirea cuticulelor.

Utilizare: Se aplica cu pensula pe care o are in jurul unghiilor, pe pielea ce trebuie eliminata. Daca astepti cateva minute, o sa observi sa pielea nedorita se usuca destul de discret si nu mai este atat de inestetica.

Mirosul este unul placut, nu seamana deloc cu cel de acetona, iar la aplicare lasa o senzatie de catifelare, nicidecum usturime sau alte chestii neplacute…

Sticluta vine ambalata intr-o cutiuta alba, putin transparenta. Gramajul este 13 ml.

Recomand din suflet acest produs acelora care au niste cuticule dificile, dar si ingrjirii zilnice. Eu am cuticulele foarte subtiri si nu merg taiate, caci fac rani (in 6 ani, o singura data mi le-a taiat cineva la cosmetica si a iesit un dezastru total..).

De cumparat nu l-am cumparat eu, mi l-a dat mama, care la randul ei l-a primit de la cineva, dar am vazut ca pretul este undeva intre 8-10 lei. Se poate gasi la standul FlorMar din Afi Palcace Cotroceni sau cel din Liberty Center in Bucuresti.

Sa ne reauzim cu bine, XOXO!!!

Tagged: , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

