Voalul la Nunta Ta!


Buna dimineata, dragele mele!

Stiu ca nici reviewuri n-am mai postat, nici alte chestii…dar sunt pe ultima suta de metri cu pregatirile, astazi incep curatenia si sper , saptamana aceasta , sa fac si bagajul pentru luna de miere! Mai sunt doar 11 zile….cred ca incep sa am emotii:)))

Eu am avut un mare stres cu voalul, nu stiam daca sa port sau nu…. Si m-am gandit, pentru cele care veti fi mirese, sa va arat niste modele, care s-au regasit in tendintele din 2011 si o sa va arat si alegerea mea!

1. Voalul Bufant Clasic: Poate avea orice  lungime, in functie de cat de incarcata este rochia de mireasa si poate fi pe unul, doua sau chiar trei niveluri. Poate fi asortat cu o rochie traditionala sau moderna poate fi simplu sau sa aiba aplicate, la alegere, cristale, perle sau, de ce nu,  diamante.

2.Voalul  Floare : Un voal cu o forma “usoara”, trendy, romantica dar  si completa. Este format din dublu strat si  este usor de recunsocut deoarece nu are margini vizibile. Un plus de stralucire pentru acest tip de voal il poate oferi un mic artificiu: cateva cristale mici, perle sau insertii fine din panglica.

3. Voalul Fantana: Un tip de voal pozitionat in  crestetul capului pentru a crea un efect de “curgere” in jurul fetei. Lungimea poate fi pana la umar sau pana la cot, depinde de forma fetei, modelul rochiei si materialul din care este realizata.

4.Voalul Mantila (Voalul Spaniol); Este un tipd e voal lung, sofisticat, care confera o eleganta deosebita miresei si rochiei pe care aceasta o poarta.  Croiala este una relativ simpla, voalul cazand usor pe spate, fara impletituri sau alte lucruri ce ar putea incarca tinuta. Modelele nu sunt niciodata simple, ci sunt insotite de o margine tivita sau chiar brodata cu dantela. Lungimea pleaca de la mediu pana pa cativa metri si l-am vazut purtat ca si trena.
5. Voalul Simplu; Dupa cum spune si numele, este un voal simplu, usor cazut, clasic. Este un model tot mai des intalnit, datorita rochiilor incarcate, care se regasesc tot mai mult la miresele din 2011. Lungimea difera de la mireasa la mireasa, de la rochie la rochie si de la preferinte la preferinte.
Materialul din care este confectionat voalul trebuie sa se armonizeze cu materialul din care este facuta rochia, insa nu este obligatoriu sa fie acelasi, astfel efectul este unul placut! Materialele pot fi: organza, tulle sau matase, fiecare alegand dupa preferinte!
Alegerea mea: combinatie intre Voalul Simplu si Voalul Bufant. Lungimea apropie nivelul soldului (am imprumutat-o de la Voalul Fantana) si este din 2 straturi, marginile sunt tivite discret, fara model sau broderie. Materialul este tulle mat, alb (ca si rochia),un pic oval. Rochia mea nu este din tulle, dar am preferat un astfel de material, caci am vrut sa fie un efect simpatic, nu moton, dar simplu si putin jucaus. Se prinde cu un pieptane.
Succes la cumparaturi si sa aveti parte de o nunta superba! XOXO
Tagged: , , , , , ,

2 thoughts on “Voalul la Nunta Ta!

  1. […] PS: Despre voal am scris aici. […]

    Like

  2. […] Sper ca este de ajutor articolul meu si daca vreti sa citi si despre alegerea voalului, gasiti informatii aici. […]

    Like

Leave a Reply

