To Be Or Not To Be A Fancy Bride!?


Buna ziua, dragele mele! Imi cer scuze ca abia acum revin… dar cu pregatirile de nunta m-au luat emotiile, nu ma simt bine deloc… si mai sunt doar 15 zile :X parca trec tot mai greu!…

Asa, zisesem ca va las un post cu unghiute si machiaj pt ziua respectiva si asa o sa fac, va las mai jos niste “pozici” cu un machiaj gen smokey si unghiute sidefate, sa vedem daca merg!

Pentru ochi si buze am optat pentru:

Iar pentru unghii am optat pentru un roz sidefat, proape alb…. nu stiu cat ma incanta, imi place si rosul foarte  mult, nu sunt deloc hotarata…

Mentionez ca ultimele 2 poze nu sunt facute de mine 😀 Celelalte 2 (machiajul si inghiile) sunt realizate cu produse Oriflame, nu intentionat, ci am foarte multe farduri de la ei si incerc si eu sa folsoesc cat mai multe!

Pentru machiaj am folosit farduri din Paleta Make That Chanke ( o “combinatiune” de culori)

Pentru buze un ruj Chanel

Iar la unghii am folosit o oja Oriflame Beauty, nuanta BABY PINK.

Daca aveti ceva, recomandari pentru miachiaj, va rog sa-mi spuneti, orice imbunatatire e bine primita!

Pana la o noua postare va doresc un weekend placut,vreme superba si XOXO!!!

Tagged: , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

