Review: Crema fiziologica cu ceramide Iwostin Hydratia


Buna dimi, Dragele mele! Cu cafeluta langa mine compun un review!

Astazi m-am gandit sa scriu despre o crema testata de curand, si primita fara voia mea!

Este vorba despre Crema fiziologica cu ceramide Iwostin Hydratia.

Stiu ca o sa zici ca m-am vaitat ca am tenul mixt/gras, dar sa va spun ce am patit…. Duminica am fost la pescuit cu sotu’, un priten, finii mei…. o gasca intreaba! Si am stat eu pe malul baltii cu undita in mana cam 4 ore, fara crema cu SPF (si am pielea foarte deschisa…) asa ca…. am facut niste arsuri….. Duminica seara am crezut ca ajung la spital, ma stregea pielea de pe fata si ma ustura de am inceput sa plang, nu stiam cu ce sa ma mai dau…. si mi-am adus aminte ca am primit nistre mostre de crema de la Iwostin. M-am dat cu Hydratia pe fata si minune: in 10 minute pielea se calmase considerabil, puteam chiar sa zambesc si sa vorbesc, nu mai mai tinea atat de tare!

Din punctul meu de vedere este o crema super, un aliant al tenului pe timp de vara, cand soare usuca pielea, si pe timp de iarna, cand gerul ne usuca pielea :))

O sa va arat ce spun si producatorii despre aceasta crema. Acum citesc si eu, caci n-am vrut sa citesc inainte si sa-mi influentezeparerea:

“Crema fiziologica cu ceramide Iwostin Hydratia, 75 ml – pe baza de apa termala de Iwonicz-Zdoj, aceasta crema este recomandata pentru ingrijirea zilnica a pielii deshidratate, sensibile si alergice. Asigura pielii nivelul optim de hidratare, retine eficient apa in piele si previne pierderea de apa, confera substantele fiziologice necesare pentru mentinerea nivelului corect de hidratare a pielii. Nu contine parabeni.
Pret recomandat: 43 lei, disponibil exclusiv in farmacii.

Am vazut ca se gaseste in lantul de farmacii Sensiblu!

Succes la cumparaturi, machiat, comenzi, testat! XOXO

Crema fiziologica cu ceramide Iwostin Hydratia.

Crema fiziologica cu ceramide Iwostin Hydratia.

Tagged: , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

