Review: Trusa pt Sprancene Oriflame Beauty


Buna seara, dragele mele! Astazi am gasit un mic ragaz sa ma gandesc despre ce sa va scriu, ce am mai incercat zilele acestea si ce m-a multumit!

Se pare ca am concluzionat: o sa va scriu despre o trusa “magica”, cu care eu ma inteleg foarte bine, o trusa pentru conturat sprancele.

Aceasta trusa, compusa din 2 periute, o oglinda , 2 nunate de fard si o nunta de ceara, ajuta la conturarea sprancenelor si la “umplerea” golurilor unde nu apar firele de par. Eu am sprnacele foarte rare si de o culoare foarte ciudata, asa ca niciodata nu am reusit sa  gasesc un creion care sa aibe o culoare apropiata.

Cu aceasta trusa am obtinut culoarea astfel: am aplicat cu pensula neagra fardul mai inchis pe toata spranceana, am uniformizat culoarea cu nuanta deschisa, aplicata cu aceeasi pensula si am finalizat forma sprancenei cu ceara, aplicata cu pensula alba.

Pretul este undeva la 32 lei, insa, in catalog, este uneri redusa la 22-27 lei.

Daca o testati si voi, sa-mi spuneti ce rezultate obtineti. XOXO!

Oriflame Beauty Eyebrow Kit Trusă pentru sprâncene

Oriflame Beauty Eyebrow Kit Trusă pentru sprâncene

Tagged: , , , , , , , , , ,

5 thoughts on “Review: Trusa pt Sprancene Oriflame Beauty

  1. Pandrea Florina 28 December 2011 at 7:24 PM Reply

    am^

    Like

  2. Pandrea Florina 28 December 2011 at 7:23 PM Reply

    buna,tocmai azi am primit trusa si am incercat-o,sunt foarte multumita de ea si de pretul la care m achizitionat-o(20 lei) o sa-i fac un review,sa te uiti te rog :*

    Like

    • Cossa 29 December 2011 at 1:32 PM Reply

      si mie imi place! astept si reviewul tau! :*

      Like

  3. andra 22 November 2011 at 11:26 AM Reply

    ce nuante are???eu am sprancenele foarte inchise si as dori sa o incerc dar in catalog nu scrie ce nuante contine:(

    Like

    • Cossa 22 November 2011 at 8:57 PM Reply

      nuantele din poza! MAROUL INCHIS E PERFECT pt sprancene inchise

      Like

Leave a Reply

