Recomandarea de azi, 26 Iulie 2011

Buna seara, dragele mele! Astazi m-am rasfasat, m-am simtit bine :X

Am fost la film cu fetele, am reusit sa vedem si noi Harry Potter 3D, un super film, il recomand cu cea mai mare incredere! Si dupa, am plecat la shopping. Asa ca sunt franta, abia imi simt picioarele si ma simt lipsita de vlaga, cred ca am nevoie de relaxare multa si o baie “pufoasa, pufoasa” :))

Asadar, recomandarea mea de astazi, 26 Iulie 2011, este Spumant hidratant pentru baie cu nunca de Cocos. Are un miros relaxant, o textura usoara si fina, nu este gras, nu incarca pielea, iar aroma te invaluie inca dinainte sa-l torni in cada, numai cand deschizi capacul baia se inunda de mirosul lui! Eu il ador, e aliatul meu impotriva sorelui, care-mi usuca pielea, si impotriva oboselii!

Pretul standard este 19 lei, dar il puteti procura cu reducere, undeva la 10-12 lei!

Spumant hidratant pentru baie

Spumant hidratant pentru baie

Spor la comenzi si la testat produse astept parerile voastre si despre alte produse, XOXO! :*

Tagged: , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

