CONCURS: Camy’s Things Giveaway


Buna dimineata, buna ziua, nici nu mai stiu exact cum sa va salut caci abia m-am trezit. Aseara am fost la nunta verisoarei mele si am stat pana pe la 5, am zis sa testez cat voi rezista si la mine la nunta!

Pentru ziua de azi, iar am “vanat” un concurs! Acesta se tine pe blogul unei castigatoare de la concursul Oriflame: Camy!

Camy ne ofera niste produse foarte dragute si calitative! Concursul se tine pana pe 1 August 2011, deci destul timpsa va inscrieti, asa ca p[rofitati de ocazie! Link-ul cu detalii este: http://camynechita.blogspot.com/2011/07/un-mic-premiu-pentru-voi.html?spref=fb .Succes!

 

Tagged: , , , , , , ,

Leave a Reply

