Recomandarea de azi, 20 Iulie 2011


Buna ziua, dragele mele cititoare! Stiu ca nu am mai scris nimic despre cosmeticele Oriflame in ultimul timp, dar ama vut o groaza de treaba de terminat…. O nunta implica foarte multe pregatiri, multi neuroni distrusi si multe lacrimi (bucurie sau nervi, depinde de situatie 😀 ).

Astazi am hotarat s ava scriu despr eun produs incercat de mine acum cateva zile si de care am fost foarte incantata.

Asadar, recomandarea mea de astazi este Cremă de duş Nature Secrets, pentru piele sensibilă, cu Jojoba & mango. Nu stiu cat de sensibila este pielea mea, dar am fost foarte multumita de aceasta crema pentru dus, catifeleaza pielea, calmeaza si lasa si senzatia de racoare si relaxare dupa ce pielea s-a uscat. Face o spuma bogata si frumos mirositoare, este o palcere sa stai in cada pe o asa caldura (in Bucuresti sunt 40 de grade Celsius la umbra :(( ) invaluita de mirosul untului hranitor de mango!

Cremă de duş Nature Secrets, pentru piele sensibilă, cu Jojoba & mango

Tagged: , , , , , , , , , , , , ,

2 thoughts on “Recomandarea de azi, 20 Iulie 2011

  1. coco 20 July 2011 at 6:19 PM Reply

    vreau si eu sa incerc aceasta gama:X

    Like

  2. Carmen-Elena Craciunescu-Nechita 20 July 2011 at 3:00 PM Reply

    Chiar eram curioasa cum este acest gel de dus. 😉 Eu l-am folosit pe cel cu menta si zmeura si este suuper. Puuup!

    Like

Leave a Reply

