Recomandarea de Azi, 8 Iulie 2011


Buna dimineata, dragele mele cititoare! Stiu ca am cam lipsit cu testarea de produse, dar am fost ocupata cu pregatirile pentru nunta, mai am o lunsi 2 saptamani si inca mai sunt niste lucruri de facut….

Pentru recomandarea de astazi am pregatit un rimel de care sunt foarte multumita, caci eu am genele cam scurte si rare s sunt destul de greu de gasit cu un rimel care promite, dar nu le gaseste.

Asadar, recomandarea mea de astazi este Rimelul  Maxi Lash. Are un aplicator foarte interesant, sub forma de piaptan, care da volum genele ( nu de 16 ori, dar le mareste considerabil), are o culaore intensa si dureaza ore bune, nu cade de pe gene.

Eu il recomand cu incredere, deoarece da rezultate bune, iar pretul nu este mare! Pana la urmatoarea postare, va doresc un weekend placut, mult soare si un bronz cat mai sanatos! XOXO

Rimel Maxi Lash

Rimel Maxi Lash

Tagged: , , , , , , , , , , , ,

One thought on “Recomandarea de Azi, 8 Iulie 2011

  1. […] Rimel maxi Lash de la oriflame, review aici, costa 10 lei la […]

    Like

Leave a Reply

