UPDATE: Castigatorii Concursului “Cu Oriflame Ai Orice Produs Doresti!”


UPDATE: Coletele pt castigatori au fost expediate ieri, 20 iulie 2011. De acum, depinde de Posta Romana cand si cum ajung coletele la voi!

Buna dimineata! Stiu ca este o zi urata pentru cei din sudul tarii ( in rest, nu m-am uitat cum este vremea, dar in Bucuresti ploua destul de bine!).

Astazi vin cu castigatorii de la concurs. Vreau sa spun ca ati strans foarte multe like-uri, ceea ce arata ca Oriflame va place si voua si prietenilor. Singura problema intampinata pe parcurs a fost ca unii au profilul restrictiont si nu mi-au acceptat cererea de prietenie, asa ca nu am putut vedea la 2 persoane numarul de like-uri.

Pe cei 10 castigatori ii rog sa-mi lase mesaj pt a-i putea contacta pe mail sau FB. Mentionez ca daca, pana miercuri, nu-mi raspunde toate persoanele, voi alege alti castigatorii in locul celora care nu m-au contactat.

Asadar, aceasta este lista castigatorilor:

  1. Craescu Alexandra – Enigma Date to dream – 516 Like-uri;
  2. Roxana Avramescu – Grace – 453 Like-uri;
  3. Paval Cosmina Gabriela – Precious Moments – 306 Like-uri;
  4. Dumitru Mihaela – Grace – 233Like-uri;
  5. Coco Mady – Giordani White – 207 Like-uri;
  6. Cristina Gireada – Embrance for Her – 206 Like-uri;
  7. Gireada Alexandra – Grace – 201 Like-uri;
  8. Avramescu Flavius – Eclat Sport – 157 Like-uri;
  9. Ema Alexandra – Divine Sensual – 157 Like-uri;

             10.Carmen – Elena Craciunescu – Nechita – Ser intensiv Anticelulita – 141 Like-uri.

    11. Se pare ca este cneva care a pus un link aiurea, dar o sa o pun pe lista sa vad ce se paote face: Emma em’ – 355 likeuri.

Va las si un Word atasat. Va astept mesajele. O zi placuta!!!!

castigatoriblog

Tagged: , , , , ,

20 thoughts on “UPDATE: Castigatorii Concursului “Cu Oriflame Ai Orice Produs Doresti!”

  1. Carmen-Elena Craciunescu-Nechita 27 July 2011 at 1:29 PM Reply

    Si eu am primit!!! Multumesc, Cosmina! :*

    Like

    • Oportunitate Oriflame 27 July 2011 at 1:31 PM Reply

      Camy, ma bucur ca au ajuns si la tine! :* sa-mi spui si mie daca esti multumita de efectul acestui ser si daca isi merita banii. eu inca nu l-am incercat! XOXO >:D<

      Like

  2. ale 24 July 2011 at 2:58 PM Reply

    am primit premiile. multumim

    Like

  3. ale 19 July 2011 at 5:21 PM Reply

    aveti idee cand ajung premiile la noi?

    Like

  4. Ema 6 July 2011 at 11:44 PM Reply
  5. Ema 6 July 2011 at 11:40 PM Reply

    Nume FB: Emma Em’
    Adresa de email:ema_smile4u@yahoo.com
    Si ti-am lasat si tie un mail:D..

    Like

  6. Carmen-Elena Craciunescu-Nechita 5 July 2011 at 3:37 PM Reply

    Nume FB: Carmen-Elena Craciunescu-Nechita
    Adresa email: camynechita@yahoo.com

    Like

  7. ale 4 July 2011 at 11:12 AM Reply

    Nume de pe facebook: Gireada Alexandra
    Adresa de email: alexandratkd@yahoo.com

    Like

  8. Cretvk 4 July 2011 at 11:08 AM Reply

    Nume de facebook: Cristina Gireada
    Adresa de email: cristina_cdg@yahoo.com

    Like

  9. Oportunitate Oriflame 3 July 2011 at 3:45 PM Reply

    Draga Ema, altii aveau link-uri catre alte site-uri si acei altii au intrebat, tu ai avut link catre o pagina de profil cu o poza cuprodus oriflame

    Like

  10. Ema 3 July 2011 at 3:31 PM Reply

    Da..Si atunci mie de ce nu mi-a spus nimic nimeni ca am link-ul gresit? Altora li s-a spus 😀

    Like

  11. Oportunitate Oriflame 3 July 2011 at 2:18 PM Reply

    Draga Ema, uita-te ce link mi-a lasat cand te-ai inscris, aveai doar 8 like-uri. ia uita-te tu bine si o sa ai dovada

    Like

  12. coco 3 July 2011 at 12:54 PM Reply

    :X:X yeeee:X ce nume de Fb ai? k nu t mai gasesc 😦

    Like

  13. Ema 3 July 2011 at 11:49 AM Reply
  14. Avramescu Roxana 3 July 2011 at 11:31 AM Reply

    Nume facebook : Roxana Avramescu
    Adresa de mail: roxanik11@yahoo.com

    P.S: Verifica poza Emmei… Si pe Wall la Oriflame tot la poza de la profil a cerut like… poza aceea a incarcat-o si apoi a pus=o la profil..din neatentie…Nu ar fi corect..s-a chinuit sa stranga destule like-uri!!!

    Like

  15. Alina Andreea Ciubotaru 3 July 2011 at 11:05 AM Reply

    of 😦

    Like

Leave a Reply

