Recomandarea de azi, 23 Iunie 2011


Buna dimineata, dragele mele cititoare! Iar am lipsiti cateva zile… mi-am permis o mini-vacanta dupa sesiune, dar acum m-am reapucat de treaba: scriu pt blog si ma ocup si de pregatirile pentru nunta ( mai sunt 2 luni si 4 zile!!!).

Astazi am fost foarte matinala, m-am trezit pe la ora 7 25. Cred ca n-am mai putut sa dorm din cauza caldurii. Zi caniculara in Bucuresti, o sa ne topim… Si pentru ca multi veti merge sa va racoriti la strand sau la piscina, ne trebuie si produse cu protectie solara destul de ridicata, deoarece raditiile isi cam fac de cap astazi.

Asadar, recomandarea mea de astazi este Crema cu FPS  25 Sol family. Daca aveti si copilasi cu voi, este recomandat sa folositi o crema su un FPS mai ridicat Cremă cu înalt factor de protecţie solară FPS 50. SA nu uitati:  CREMA SI APLICA CU APROXIMATIV 30 MIN. INAINTEA EXPUNERII LA SOARE,  altfel riscati sa suferiti arsuri. Iar daca, din nefericire, suferiti arsuri, folositi Balsam intens hrănitor după plajă, va calma destul de mult senzatia de usturime!

Va doresc o zi cat mai placuta ! Pnetru inscrieri sau comenzi lasati mesaj !XOXO

Balsam Intens Hranitor pt Plaja

Balsam Intens Hranitor pt Plaja

Cremă cu FPS mediu 25 Sol family

Cremă cu FPS mediu 25 Sol family

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

