Recomandarea de azi, 16 Iunie 2011


Buna dimineata, dragele mele cititoare, dragii mei cititori! Astazi ma simt fresh, foarte energica si cu chef de invatat pentru ultimele 2 examene din weekend, dar si cu chef de a scrie despre un produs, de fapt, produse, care m-au surprins , in mod pozitiv!, zilele acestea. Asa ca, m-am decis sa va zic si voua despre ce produse vorbesc!

Recomandarea mea de astazi consta in Gel racoritor pt Picioare si Pila pt Picioare din gama Foot Care. Eu le recomand deoarece a venit vremea sandalelor si nu putem iesi pe strada cu calcaiele crapate (o problema cu care ma confrunt in fiecare vara) si am decis sa incerc aceste 2 produse, care sunt minuntate! :X

Gel racoritor pt Piciaore Foot Care

Gel racoritor pt Piciaore Foot Care

Gelul racoritor confera o senzatie de “picioare usoare” prin extractul de menta din compozitie, ce ofera o aroma proasta, astfel disparand mirosurile neplacute si senzatia de disconfort.

 

Pila pentru Picioare

Pila pentru Picioare

 

Iar pila curata calcaiele de celulele moarte de la suprafata si lasa calcaiele fine, fara niciun fel de “piele” inestetica!

Aveti un duo ideal pentru sezonul de vara, un duo ce n-ar trebui sa lipseasca din trusa d eingrijire a fiecarei persoane!

 

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

