Surprize C9, C10, C11 :)

Buna seara, buna seara! Revin dupa teribilul examen la Geometrie pentru a va impartasi noutati si surprize, asa cum am promis si asa cum ne-a obisnuit Oriflame in fiecare campanie!

Astazi vreau sa va spun despre Premiile Programului de Vara 2011.. Asadar, aceste premii sunt  si se obtin astfel:

  • Plaseaza o comanda de 150 lei (pret catalog) in campania C9 si in comanda din campania C10 primesti Crema de corp Mik&Honey sau Crema de Corp Enigma (depinde de stoc!);


  • Plaseaza o comanda de 150 lei (pret catalog) in campania C10 si in comanda din C11 primesti cadou Deodorantul Eclat sau Deodorantul S8 Night ( depinde de stoc!);

  • Plaseaza o comanda de 150 lei (pret catalog) in campania C11 si in comanda din C12 prmesti cadou rimelul Giordani Gold sau Rimelul Giordani White ( depinde de stoc!);

  • Daca ai avut comenzi de minim 150 lei in fiecare din cele 3 campanii, primesti cadou Apa de Toaleta Eclat Weekend!

O alta surpriza este reprezentata de programul de loialitate C9-C10-C11, care se desfasoara astfel: Plasezi in C9 o comanda de minim 350 lei, apoi in C10 o comanda de minim 350 lei si in C11 o comanda de minim 350 lei si vei primi in fiecare colet un abtibild, in urma careia vei primi (pt 5 lei) Uscatorul de Par hairX si Samponul HairX.

Eu abia astept sa-mi primesc cadourile, nu mai am rabdare! :X

O alta surpriza POSIBIlA ar putea fi un concurs cu premii oferite de Oriflame, dar inca nu e stabilit acest lucru, trebuie sa iau legatura cu cei de la firma!

Va urez o seara cat mai placuta si sa ne reauzim cu chef de comenzi, premii si cadouri!!!! :*:*:*

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

5 thoughts on “Surprize C9, C10, C11 :)

  1. ANA 3 July 2011 at 2:37 PM Reply

    din pacate nici eu nu mam calificat in c10 cu o comanda de 350 de lei pentru a primii uscatorul de par si samponul dar asta nu ma afecteaza deoarece astept sa pun maine comanda si sa primesc prosopul de plaja si lotiunea … va urez bafta tuturor consultantiilor !!!

    Like

  2. EVELINA 1 July 2011 at 9:07 PM Reply

    buna seara ana maria ai prezentat f.bine surprizele oriflame eu sunt noua in bransa si chiar mi-ai fost de ajutor cu aceste informatii.Eu m-am calificat in cele 3 campanii si urmeaza sa primesc poseta abia astept.Dar eu as vrea si uscatorul de par si se pare ca n-am noroc,pt. ca in c9 am plasat o comanda de 320lei si nu cred ca pot sa-l CASTIG NU-I ASA? CIAO

    Like

    • Oportunitate Oriflame 2 July 2011 at 2:19 PM Reply

      Evelina, imi pare rau ca pt 30 lei nu-l primesti 😦 poate reusesti sa mai dai o comanda pana maine 🙂 bafta!

      Like

  3. rugina ana maria 15 June 2011 at 9:44 AM Reply

    Imi place ffff mult blogul tau ….felicitari!

    Like

Leave a Reply

