Recomandarea de azi, 10 Iunie 2011


Buna dimineatza, fetelor! Astazi revin cu forte impinse de o cafea aburinda, care mi-a inmiresmat casa cu un parfum inconfundabil :X

Desi vremea nu mai este la fel ca sufletele noastre, eu incerc sa-mi pastrez optimismul si calmul, nu ma las doborata de cativa norisori!

Si chiar daca noi rezistam eroic schimbarilor de temperatura, nu la fel se adapteaza si tenul nostru, asa ca m-am hotarat sa va recomand un produs pe care il folosesc zilnic si care mentine starea mea “fresh”.

Asadar, recomandarea mea de astazi este Cremă hidratantă Oxygen Boost™. Este o crema cu o formula usoara, ce protejeaza tenul timp de 24 ore de factorii nocivi  din mediul extern/ Si desi este hidratanta, nu lasa tenul gras si nu il incarca deloc. Acest lucru il  garantez eu, deoarece am tenul gras si aceasta crema ma ajuta foarte mult, nu intensifica secretia de sebum. O recomand cu cea mai mare incredere!!!

Va pup, sa aveti un weekend placut si revin cu o postare despre campania de bun venit si, de ce nu, cu niste premii Oriflame!!!

Cremă hidratantă Oxygen Boost™

Cremă hidratantă Oxygen Boost™

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

