Bun Venit! Campaniile C9 si C10 :)


Buna seara, dragele mele cititoare! Dupa cum am promis dimineata, am revenit pentru a va prezenta programul de bun venit ce se deruleaza in campaniile C9 si C10 si cu o surpriza pentru cei ce isi reactiveaza contul!

Cei ce aleg sa-si reactiveze contul prin plasarea de comenzi de minim 200 lei cumulativ (C9 si C10) vor primi setul Moon alcatuit din sapun+apa de toaleta Moon + deodorant


Asadar, discounturile sunt, dupa cum am mai scris, in functie de 3 praguri:

  • 50 lei – 249 lei : 23%;
  • 250 lei – 499 lei : 30%;
  • peste 500 lei : 40%

plus cadourile aferente fiecarei campanii astfel:

  • PAsul 1: Plaseaza comanda cumulata de 250 lei in prima campanie in care te-ai inscris si vei primi automat, in urmatorul colet, CADOU Setul Discovery ( crema de dus + sapun )
  • Pasul 2: Revino in urmatoarea campanie cu o comanda de 250 lei si primesti CADOU Setul Swedish Spa ( gel dus revigorant+ sapun abraziv + crema-gel pt reconturare )
  • Pasul 3: Revino si in a treia campanie cu o comanda tot de  250 lei si primesti CADOU Apa de Toaleta Enigma Dare to Dream, un parfum recomandabil pt orice varsta :X

Asadar, fetelor, va astept cu inscrieri si cu mai multe detalii!!! Un weekend cat mai placut si cat mai putina ploaie, sa ne reauzim cu bine dupa mini vacanta ce urmeaza!!!

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 thoughts on “Bun Venit! Campaniile C9 si C10 :)

  1. Oportunitate Oriflame 14 July 2011 at 9:18 AM Reply

    maine sau luni, cand am timp o sa ajung si la posta! abia ma vad de treaba…simt ca nu mai scap 🙂

    Like

  2. coco 14 July 2011 at 12:08 AM Reply

    Cand trimiti parfumurile

    Like

Leave a Reply

