Recomandarea de azi, 4 mai 2011


Buna ziua, dragele mele! Imi cer scuze ca am cam disparut din peisaj, dar incepe sesiunea si este cam mult de invatat. Plus ca nici acum nu mi-a trecut raceala, inca zac…

AStazi am zi libera si nu fac altceva decat sa stau la birou si sa invat teoremele la analiza. Si pentru asta am nevoie de o atmosfera cat mai relaxanta, caci, daca  ma plictisesc, piere tot cheful de invatat, mai ales ca afara ploua.

Asadar, am reusit sa-mi creez atmosfera dorita cu un produs mai “necosmetic”.

Recomandarea mea de azi este Difuzor de parfum 1001 de nopţi.

Mi-a parfumat camera cu un miros placut, discret si relaxant. Cu siguranta mai merg in jur de 30 de teoreme pana diseara :D. Eu va recomand acest produs, deoarece ador mirosurile orientale, ca si parfumurile.

Va las sa va relaxati acolo unde sunteti, caci vremea nu ne prea ajuta. O zi placuta tuturor! >:D<

Difuzor de parfum 1001 de nopţi

Difuzor de parfum 1001 de nopţi

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

