Recomandarea de azi, 28 Aprilie 2011


Buna seara, dragele mele! Imi cer scuze ca azi apar cam tarziu, dar am fost la facultate, joi e ziua in care incep devreme. 😦

In metrou, m-am tot gandit ce produse sa aleg, de fapt produs. M-am gandit la gel de dus, apoi la fond de ten, apoi la niste creme…. si asa am ajuns intr-o alta categorie: PRODUSELE BARBATESTI!

ASadar ( ca sa spun ca in fiecare zi), recomandarea mea de astazi este Crema North for Men Total Age Control. Am observat pe pielea viitorului sot ca are un efect bun si destul de rapid. Tenul este mai catifelat si liniile fine s-au diminuat.

Faceti-va prietenii si sotii mai “tinerei”! 😀

North for Men Total Age Control

North for Men Total Age Control


Tagged: , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

