Recomandarea de azi, 21 Aprilie 2011


Buna dimineata, dragelor! Azi e o zi superba, perfecta pentru ultimele cumaparaturi si o iesire cu persoana iubita prin parc! Si cel mai important: mi-a mai trecut receala,azi pot respira :X !

Pentru astazi iar am avut mai multe idei de produse , insa m-am oprit la unul singur, care mi s-a parut mie parctic si potrvit pentru ziua de azi.

Asadar, recomandarea mea pentru azi este:  Ruj Hydra Color. Este mnagnific! Eu il am intr-o nunta de roz pal si sunt foarte, foarte multumita de el. Toata iarna mi-a protejat buzele de gerul de afara si am buzele foarte fine si moi de fiecare data cand il folosesc!

Il recomand cu placere si va sfatuiesc sa-l incercati, daca inca nu l-ai procurat!

Va pup, o zi placuta si ne reauzim maine! :*

Ruj Hydra Color

Ruj Hydra Color

Tagged: , , , , , , , , ,

Leave a Reply

