Recomandarea de azi, 20 aprilie 2011


Buna dimineata, dragelor! Azi sunt mai energica, a inceput sa-mi treaca raceala!!!!

M-am trezit eu pe la 6:30 si m-am gandit ce as putea sa va recomand…pentru ca aveam in gand cam 3 produse. Dar m-am oprit la cel carem-a facut sa ma simt cel mai bine! As fi vrut sa va recomand un parfum, dar, din cauza racelii, nu pot mirosi mai nimic, asadar ma opresc la produse cosmetice.

Recomandarea mea pentru azi este: Perle Bronzante Giordani Gold. Au o textura fina, usoara si lasa pe ten o culoare foarte naturala, trebuie doar sa alegem corect nuanta potrivita tenului nostru!

Asadar, va las sa le incercati sau se la comandati, dupa caz!, si eu incep sa ma pregatesc pentru mers la facultate. Ne reauzim maine, cu un post tot despre machiaj, astfel ca incerc sa alcatuiesc un machiaj intreg pentru petrecerea de Paste!

Perle Bronzante Giordani Gold

Perle Bronzante Giordani Gold

Leave a Reply

