Recomandarea de azi, 19 aprilie 2011

Buna dimineata, fetelor! Pentru a putea scrie recomandarea de astazi, m-am inarmat cu 2 pachete de servete si o cana imensa de ceai cu lamaie, caci raceala nu iarta!..:(((

Si sa revin la subiect! Astazi am de gand sa recomand doua produse, pe care le-am folosit ieri, cand am mers la cursuri.

Asadar,  recomandarea de azi consta in: Rimel Rezistent la Apa Wonderlash si Creion-fard pt Ochi Oriflame Beauty.  Am fost foarte multumita de ambele,  mai ales ca rimelul nu mi-a cazut de pe gene, iar reionul s-a transformat intr-un fard extrem de util si rezistent!

Creion fard pt ochi Oriflame BeautyCreion fard pt ochi Oriflame Beauty
Tagged: , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

