Dicutii, Opinii, Conversatii


Am luat o pauza de 5 minute de la curatenie pentru a mai scrie un post. Mi-am dat seama ca am omis sa fac un post pentru discutii, pentru a putea impartasi opinii
despre anumite produse, pentru a cere informatii si pentru multe alte lucruri cu care noi, consulatantii Oriflame, putem fi de folos.

Asadar fetelor, eu va astept aici mesajele legate de orice intrebari aveti! Promit sa postez un raspuns cat de repede pot!

Si mai specific ceva: din Campania 7, va asteapta niste surprize cu  premii si lucruri dragute!!

Tagged: , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

