Recomandarea de azi


Dragele mele, m-am gandit sa scriu o rubrica in care sa recomandam produsele ORIFLAME pe care le folositi si le folosesc. Eu o sa incerc sa postez cateun produs in fiecare zi a saptamanii, sper sa si reusesc :-S

Asadar, va astept cu multumirile sau, dupa caz, nemultumirile despre produse.

O sa incep eu! Recomandarea mea de azi este Balsamul pentru buze Oriflame Beauty. Este ideal pentru a-mi hidrata buzele intr-o zi cand nu ies din casa si ma ocup de curatenie. 😀

Balsam pentru buze Oriflame Beauty

Tagged: , , , , , , , , , , , ,

3 thoughts on “Recomandarea de azi

  1. Andra 16 April 2011 at 9:37 AM Reply

    Cum adica “intr-o zi cand nu ies din casa” ????? sa inteleg ca se vede urat pe buze?

    Like

    • Oportunitate Oriflame 16 April 2011 at 9:40 AM Reply

      nu se vede pe buze, este incolor, dar le face foarte fine. nu ies din casa in ideea ca nu ies prin oras, sunt prisa cu treburile gospodaresti. si eu mereu folosesc ruj in nunate pastelate, de aici sintagma ” cand stau in casa” 🙂

      Like

  2. Alice 15 April 2011 at 1:03 PM Reply

    L-am avut acum ceva timp…am fost multumita de el!

    Like

Leave a Reply

