Oriflame

Probabil va intrebati “De ce Oriflame? De ce atata agitatie??”. Raspunsul este destul de simplu!

Cu Oriflame, marele avantaj este ca esti PROPRIUL SEF!  Nu ai un anumit program in care esti obligat sa lucrezi, nu exista un loc unde sa te deplasezi!

Pe langa acest lucru, iei si ceva banuti: comisioanele sunt intre 23% si 40%, putand sa ajungi pana la 50% daca intri in programul de recrutat!

Eu zic sa profitam de ceea ce ofera Oriflame, sa incercam sa ne schimbam viata! Banii nu fac niciodata rau in buzunarul unei persoane, mai ales cosmeticele! Exista posibilitatea de a promova, de a te extinde prin sistemul Retea.

Va astept cu mesaje pentru detalii. Inscrierea este gratuita, nu necesita timp!

Tagged: , , , , , , ,

7 thoughts on “Oriflame

  1. voicu 16 April 2011 at 1:12 AM Reply

    mersi

    Like

    • Oportunitate Oriflame 16 April 2011 at 1:14 AM Reply

      cu placere! daca te mai pot ajuta si cu altceva, iti astept intrebarile. noapte buna :*

      Like

  2. voicu 16 April 2011 at 1:06 AM Reply

    asta stiu am facut deja 3 comenzi dint-o singura brosura

    Like

    • Oportunitate Oriflame 16 April 2011 at 1:11 AM Reply

      asta inseamna ca esti deja recrut! de acum poti incepe sa-ti faci propria retea de reprezentanti. asta insemnand ca le dai persoanelor cu care o sa colaborezi contracte si brosuri. apoi, contractele semnate, impreuna cu copiile de pe actul de identitate, trebuie sa ajunga la directorul tau, altfel acele persoane nu pot plasa comenzi pe credit, doar cu plata la livrare.

      Like

  3. voicu 16 April 2011 at 1:01 AM Reply

    Buna sunt mai noua pe aici si am o mica nelamurire :cand voi putea ajunje recrut? la inscriere nu am primit prea multe detalii doar un catalog . ms si astept raspuns

    Like

    • Oportunitate Oriflame 16 April 2011 at 1:04 AM Reply

      buna! din momentul in care semnezi contractul si primesti email cu parola si codul client esti recrut, poti plasa comenzi si poti incepe sa-ti dezvolti tu singura propria retea de reprezentanti.

      Like

  4. cossaoriflame 11 April 2011 at 6:59 AM Reply

Leave a Reply

